"בשל הענן, ההגנה האפליקטיבית מקבלת משנה חשיבות"

כך לדברי שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות מכירות F5 ישראל, יוון וקפריסין שדיברה במסגרת אירוע פתיחת הקיץ שערכו C-DATA ו-F5

שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות מכירות 5F, ישראל, יוון וקפריסין. צילום: ניב קנטור

"הגנה על האפליקציות תמיד הייתה חשובה, אולם בשל המעבר של ארגונים למחשוב ענן לסוגיו, ההגנה האפליקטיבית הפכה לחשובה יותר", כך אמרה שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות מכירות F5 ישראל, יוון וקפריסין.

ליבוביץ' דיברה במסגרת אירוע פתיחת הקיץ שערכו C-DATA ו-F5. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') באולם אירועים ארקא בנמל תל אביב, בהשתתפות מאות שותפים עסקיים של שתי החברות.

לדבריה, "אנו רואים בשוק מעבר של ארגונים לענן, ולא פחות מכך, לסביבה היברידית, מרובת עננים. בשל מעבר זה, ההגנה עליהן מקבלת משנה תוקף". ליבוביץ' ציינה כי "גם בשנה החולפת המשכנו להעמיק את פעילותינו בתחומי הענן ואבטחת המידע, הן בפיתוח פתרונות חדשים והן בשיווק ומכירות למגוון המגזרים".

שינוי דיגיטלי שבמרכזו היישומים

"כל חברה, בכל תעשייה", ציינה ליבוביץ', "נמצאת כיום בעיצומו של שינוי דיגיטלי, במהלכו הופכת הטכנולוגיה למנוף לצמיחה. הענן מאפשר לארגונים, לאנשים ול-'דברים' לתקשר ולפעול בדרכים חדשות ועמוקות יותר מכפי שיכולנו לדמיין בעבר. במרכזו של שינוי זה נמצאים היישומים, אשר מעצבים את הדרך שבה ארגונים פועלים, או מתקשרים עם לקוחותיהם".

"F5 זיהתה את המגמה והעמיקה את אחיזתה בצומת הייחודית שבין הענן לדטה סנטר המסורתי עם שירותי העברת יישומים חכמים וחזקים", הרחיבה ליבוביץ', "שירותים אלה מעניקים לחברות יתרון תחרותי אדיר, עם רמה גבוהה של אבטחת מידע". לדבריה, "החברה הגדילה את בסיס המכירות שלה בתחומים אלה בעשרות אחוזים בשנה האחרונה, עם לקוחות חדשים ופרויקטים משמעותיים במגזרים מגוונים, בהם צבא וביטחון, פיננסים, תעשיה, פרמצבטיקה, מסחר, קמעונאות, תקשורת ועוד".

לדבריה, "הפתרונות הקיימים של החברה מאפשרים לארגונים ליישם בעקביות שירותי יישומים עשירים בעננים פרטיים, כמו גם ציבוריים. אנו מספקים פתרונות לשירותים מלאים לניהול אופטימלי של אפליקציות בעידן מרובה-עננים (Multi-Cloud)".

"אנחנו פועלים על מנת להפוך את הפתרונות שלנו לקלים, פשוטים ובעלי יכולת אינטגרטיבית גבוהה – עם פתרונות ניהול ותזמור", סיכמה ליבוביץ' והבטיחה: "F5 תגדיל באופן משמעותי את היצע הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע. אנו מובילי השוק הישראלי. נגדיל את נתח השוק שלנו בהמשך השנה. בשנת 2017 חווינו גידול של עשרות אחוזים בהיקף הפעילות שלנו, מגמה אשר נמשכת זה שלוש שנים ברציפות. בהתבסס על המחצית הראשונה של 2018, אני צופה כי המגמה תימשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים