דיווח: עיתונאי ישראלי הדליף סרטון ובו מכשירי ה-iPhone הצפויים

אתר 9to5Mac אשר פרסם את דברים טען שקיבל את הסרטון מהעיתונאי הישראלי שי מזרחי, אותו הגדיר כ"ידיד האתר, ששיתף צילומים של מכשירים דמויי iPhone שהתבררו כמדויקים גם בשנה שעברה"

עוד דליפת וידיאו של מכשירי ה-iPhone הצפויים של אפל (Apple) מאשרת את קיומם של שלושה מכשירים חדשים, שיציעו חידושים הן בהיבט גודלם, וגם בהיבט התמחור.

אתר 9to5Mac, שפרסם את הסרטון, מציין כי קיבל את הווידיאו מהעיתונאי הישראלי שי מזרחי, "ידיד האתר, ששיתף צילומים של מכשירים דמויי iPhone שהתבררו כמדויקים גם בשנה שעברה".

בווידיאו ובתמונות נראים שלושה מכשירים דמויי מכשירי ה-iPhone החדשים, שהודפסו במדפסת תלת-מימד – האחד, iPhone X Plus בגודל 6.5 אינץ'; השני, iPhone X מדור שני, בגדול ה-iPhone X הנוכחי; והשלישי, קטן יותר – בגודל 6.1 אינץ'.

הסרטון מאשש את הידיעות הנוספות שפורסמו בחודשים האחרונים בקשר למכשירים החדשים, שיציעו חידושים מעניינים לחובבים המכורים וגם למצטרפים חדשים למשפחת אפל.

לפי התמונות, מכשיר הדגל Phone X Plus לא יהיה גדול יותר ממכשירי הפלוס הקודמים וישיג את גודל המסך של 6.5 אינץ' בזכות טכנולוגיית היעדר המסגרת. גם המכשיר המוזל, שייקרא כנראה iPhone 9, יהיה ללא מסגרת וההערכות מדברות על כך שמחירו יהיה זול יותר ממכשירי iPhone 8, ויעמוד על החל מ-700 דולר, כשהמסך שלו יהיה LCD, עם מצלמה אחורית בעלת עדשה אחת בלבד, לעומת שתי מצלמות אחוריות בדגמים היקרים יותר.

לפי השמועות, אפל גם תוריד את מחירו של דגם -X מהדור השני ל-900 דולר כמחיר בסיס, ודגם ה-X Plus יעלה החל מ-1000 דולר, כמו דגם ה-X הנוכחי.

עוד עולה מהתמונות, כי אפל תשאיר את שקע ה-Lightening שלה, לפחות השנה, בניגוד לשמועות על כך שהיא עומדת להסיר אותו, ובמקום הטענה אלחוטית היא ותאפשר הטענה חוטית מהירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים