אולטרייד הטמיעה מערכות אחסון ואבטחת מידע באול ג'ובס

הפרויקט בוצע על ידי ELK IT, חברה בת של אולטרייד, יחד עם אנשי הטכנולוגיה של אתר הדרושים הפופולרי ● הוא הסתיים בתוך כחודש ועלה מאות אלפי שקלים ● מערכת האחסון שהומטעה היא של נט-אפ ומערכת האבטחה - של פורטינט

אולג קובלב, מנכ"ל IT ELK מקבוצת אולטרייד. צילום: יח"צ

אולטרייד השלימה באחרונה שני פרויקטי אינטגרציה באול ג'ובס – הטמעות של מערכת אחסון ושל מערכת אבטחת מידע, באמצעות החברה הבת שלה, ELK Information Technologies. ההיקף הכולל של הפרויקטים נאמד במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה אולטרייד באול ג'ובס מערכת אבטחת מידע של פורטינט (Fortinet). בנוסף, עם הגידול בפעילות החברה, שודרגה מערכת האחסון לכזו של נט-אפ (NetApp) – לרבות התקנה, הגדרה, ליווי ומיגרציה של כל הנתונים מהמערכת הישנה לזו החדשה. התהליך כולו הושלם בתוך חודש והמערכת עלתה לאוויר בתחילת החודש.

היישום כלל את שלל יכולות המוצר, לרבות אבטחת רשתות, מיילים, אפליקציות ו-ווב, בתצורה של שרידות מלאה אקטיב-פאסיב. מערכת האחסון החדשה מיועדת לשרת את 200 עובדי המטה והתהליך כולו התבצע יחד עם מומחי הסיסטם של אול ג'ובס, בעבודת צוות מתואמת.

"מערכת אחסון מרכזית, כפי שהטמענו, המציעה נפח של כ-40 טרה-בייט, מאפשרת הרחבת פעילות לשנים הקרובות, כולל יכולת להוסיף מידע, לגבות מידע ולהגן עליו בצורה מיטבית", אמר אולג קובלב, מנכ"ל IT ELK מקבוצת אולטרייד. "הפתרון מצמצם את הפער שנוצר בין הצרכים של הלקוחות לתשתיות ה-IT, כאשר מערכת האחסון שהטמענו מקנה זמינות גבוהה מאוד של המידע ברמה של כל קובץ וקובץ. המערכת מאופיינת בשרידות גבוהה ביותר ומציעה גמישות בעת ביצוע הרחבות עתידיות, מבלי לפגוע במשתמשים ובמינימום זמן השבתה במקרה חירום".

בוני גרוסמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אול ג'ובס, ציין כי "במבחן התוצאה, הפרויקט עמד בלוחות הזמנים כמו שעון שוויצרי והתהליך כולו התקדם בהתאם לאבני הדרך שנקבעו. העלייה לאוויר התבצעה במהלך סוף השבוע, בתוך 24 שעות, בלי שמי מהמשתמשים, הרגיש משהו. הביצועים שלנו השתפרו בעשרות מונים".

אול ג'ובס נמצאת בבעלות עיקרית של ידיעות אחרונות ומפעילה את אחד מלוחות הדרושים האינטרנטיים הגדולים במדינה. היא משרתת יותר מ-43 אלף מעסיקים בשנה, עם יותר משני מיליון ביקורים של מחפשי עבודה בחודש.

"בתקופה האחרונה, הקרב על הטאלנט מחריף וחברות מתחילות להשקיע בתהליכים של מיתוג מעסיק, לדאוג לרווחת העובד ולהתייחס לחוויית העבודה שלו בארגון. זה חשוב לא פחות מאשר חוויית הלקוח. מכאן שהצורך בפתרונות האבטחה והאחסון המתאימים מתחדד, ומזמן את המפגש בין העובד והמשרה המתאימים ביותר זה לזו. אין ספק שעל מנת לנהל פלטפורמה כזאת בהצלחה יש צורך בתשתיות IT חזקות ויעילות, ולשם אנחנו חותרים להגיע כל הזמן", סיכם גרוסמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים