טוויטר מכניסה יותר חדשות בלייב אל ציר הזמן

הרשת החברתית המצייצת עושה מהלך שמטרתו להתחדש ולהתרענן, כמו גם להמשיך להצטייר כמקום שבו מתעדכנים בעניינים ה"לוהטים" ומכניסה לשירות תכונות שיקדמו את הכיוון, בינתיים רק בארה"ב

תקיפת ענק על טוויטר. אילוסטרציה: BigStock

טוויטר (Twitter) הודיעה כי תתחיל להכניס יותר אירועי חדשות בלייב לציר הזמן ולהתראות שלכם, ואולי גם לשלוח למשתמשים הודעות אישיות בפוש (push), אם מתרחש אירוע שהם עשויים להיות מעוניינים בו.

"אנחנו עובדים על שינוי האופן שבו אתם מגלים את כל המידע סביב חדשות, אירועים וסיפורים, ויהיה קל יותר למצוא את האירועים הגדולים והסיפורים החשובים לכם בציר הזמן, בהתראות וב-Explore (חקור)", הודיעה החברה בבלוג שלה ביום ה' האחרון.

בכלל, כרטיסיות נושא במדור Explore, הן ניסיון חדש של הרשת החברתית המצייצת להקל עליכם יותר לגלות מה שקורה בחדשות ובבידור, ומה רלוונטי ביותר בעבורכם מבין השפע הקיים.

טוויטר הסבירה כי "החל מהיום, בראש תוצאות החיפוש, תראו חדשות, אירועים או סיפורים קשורים, ותוכלו להקיש עליהם". החברה הסבירה שההקשה תאפשר למשתמשים לקבל סיכום ולראות את הדיונים האחרונים, את הסרטונים או ההתייחסויות האחרות הרלוונטיות לנושא שבו הם מתעניינים.

הציפור הקטנה על הכתף שלכם

מנכ"ל החברה, ג'ק דורסי, אמר על השינוי כי "לעתים קרובות נאמר שאנחנו רוצים שטוויטר תהיה הציפור הקטנה על הכתף שלכם שאומרת לכם את מה שאתם צריכים לדעת, כאשר אתם צריכים לדעת את זה".

קית' קולמן, סגן הנשיא לתחום המוצר של החברה מסן פרנסיסקו אמר כי "כשמשהו חשוב קורה בטוויטר, אנחנו רוצים שטוויטר תדפוק לכם על הכתף ותאמר 'היי, זה קורה ואנחנו רוצים שתבדוק את זה'".

השינויים ייכנסו לתוקף קודם כל ברחבי ארצות הברית ורק אז יופצו, כנראה, לכל העולם, כך בינתיים לא תראו אותם. אם אתם חיים בארה"ב, אחרי עדכון לגרסה האחרונה, תתקלו בקרוב בחלק העליון של ציר הזמן שלכם בחדשות הרלוונטיות לכם, יחד עם טוויטים וסרטוני וידיאו הקשורים לנושא.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים