מונדיאל 2018: צובעים את הפנים במציאות רבודה

פיתוח ישראלי מאפשר לצופי המונדיאל ברחבי העולם לצבוע את פניהם בדגלי הנבחרות המועדפות עליהן בעזרת מציאות רבודה, ומאפשר לשתף את ההדמיות ברשתות החברתיות.

13/06/2018 14:06
מציאות רבודה במונדיאל. צילום: יח"צ.

טכנולוגיית המציאות הרבודה מגיעה גם למשחקי המונדיאל: פיתוח ישראלי משתמש במציאות רבודה ברוח המשחקים כדי לייצר הדמיה של דגלי מדינות שונות המשתתפות באירוע על פני האוהדים.

האפקט פותח על ידי רבי אינטרקטיב לטובת הווינר של הטוטו, ומאפשר לשתף את ההדמיות בסטוריז ברשתות החברתיות. לאחר הפעלת האפקט, נפתחת מצלמת הסלפי בטלפון הנייד והמשתמש יכול לבחור את דגל המדינה שלו שיצבע באופן וירטואלי את פניו. כמו כן, בפתיחת פה מול המצלמה מתפזר על המסך קונפטי בצבעי הקבוצה ונשמעות שאגות אוהדים ברקע, במטרה להגביר את אטרקטיביות התוכן המופק בעזרת האפקט.

לדברי גיל רבי, מנכ"ל החברה, "עולם ה- AR צובר תאוצה בחודשים האחרונים לאחר הכרזת פייסבוק (Facebook) על שילוב אפקטים מבוססי מציאות מדומה גם לפלטפורמת אינסטגרם (Instagram), מהלך אסטרטגי שנועד להגביר את התחרות מול פלטפורמת סנאפצ'ט (Snapchat). כלי הפיתוח של האפקטים מאפשרים לזהות את מבנה הפנים של המשתמש דרך מצלמת הסלפי ולייצר עבורו חוויה אינטראקטיביות."

להתנסות באפקט לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים