י.ח דימרי העלתה את פתרון ה-BI Insight 360 של BICS

הפתרון, שמיועד ללקוחות SAP Business One, מספק לחברת הנדל"ן מבט מקיף על פעילותה, כולל קריאות שירות, רכש, שיווק, עולם המשכנת והפיננסים, חלק מהעולמות מבוססי ה-Insight 360 וחלק מהפיתוחים ומההרחבות הפנימיות ● היקף הפרויקט: עשרות אלפי שקלים

אביב סגס, סמנכ"ל ארגון ושיטות ב-י.ח. דימרי. צילום: ניב קנטור

חברת הנדל"ן י.ח דימרי ביצעה פרויקט שבמסגרתו היא העלתה את פתרון ה-BI Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One – מערכת מבית BICS. הפרויקט הסתיים באחרונה והיקפו הכספי מוערך בעשרות אלפי שקלים.

י.ח דימרי היא אחת מיזמיות הנדל"ן הבולטות בישראל. החברה עוסקת ברכישה, תכנון, ביצוע, מכירה ושיווק של פרויקטים למגורים, מרכזים מסחריים ומשרדים – במקומות שונים ברחבי הארץ.

מערכת ה-BI מספקת לה פתרון רחב ומקיף על פעילות הארגון, לקריאות שירות, רכש, שיווק, עולם המשכנת והעולם הפיננסי, חלק מהעולמות מבוססי ה-Insight 360 וחלק מהפיתוחים ומההרחבות הפנימיות.

אביב סגס, סמנכ"ל ארגון ושיטות בחברה, ציין כי מדובר במערכת המאפשרת ניתוח והצגה של נתונים באופן פשוט, קל וידידותי למשתמש. "השילוב של מערכת ה-BI ביחד עם מערכות ה-SAP Business One וה-Assets one של זיו, המנהלות את כל הנתונים במקום אחד, מאפשר לנו הפקה של דו"חות באופן קל ומהיר", אמר. הוא הוסיף ש-"BICS העמידה לרשותנו צוות מקצועי, מסור ומנוסה, בעל תודעת שירות גבוהה. את רוב התהליך ליווה ומלווה אמיר לוי, שבזכות המקצוענות שלו עובדים רבים נהנים לעבוד מולו – הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית".

אדיר אורן, מנכ"ל BICS, ציין ש-"י.ח דימרי היא חברה מאוד ותיקה בתחום ולקוח סאפ (SAP) הרבה מאוד שנים, פתרון ה-BI מספק תמונת מבט עסקית בלב פעילות החברה, עם עולם המשכנת, קריאות השירות ועולמות תוכן נוספים. השותפות שלנו אתה היא שותפות לדוגמה, שמראה איך פרויקטי BI צריכים להיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים