חברת הלמידה העמוקה היילו גייסה 12.5 מיליון דולר

הכספים ייועדו לפיתוח שבב למידה עמוקה שיספק יכולות עיבוד של דטה סנטר למכשירי קצה המותקנים במכוניות, רחפנים, בבתים חכמים ובעוזרים אישיים

שיא בגיוסים. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברת הסטארט-אפ הישראלית היילו דיווחה אתמול (ג') על השלמת סבב גיוס הון בסך כולל של 12.5 מיליון דולר. כספי ההשקעה יממשו לחברה לפיתוח שבב למידה עמוקה שיספק יכולות עיבוד של דטה סנטר למכשירי קצה.

בין המשקיעים בחברה מצויים זהר זיסאפל, המשמש גם כיו"ר החברה, קרן Our Crowd; גיל אגמון, מנכ"ל דלק מוטורס וקרן ההשקעות בטכנולוגיות רכב Maniv Mobility. כמו כן, משקיעה בחברה Next Gear, הקרן הנלווית לאקסלרטור טכנולוגיות הרכב Drive. עד הסבב הנוכחי החברה גייסה כ 3.5 מיליון דולר.

שבב הלמידה העמוקה של היילו, שדוגמאות ראשונות שלו צפויות להיכנס לשוק בחציון הראשון של 2019, צפוי להיות בעל יכולת הרצת יישומים משובצים של בינה מלאכותית על גבי מכשירי קצה המותקנים במכוניות, רחפנים, התקני בית חכם דוגמת עוזרים אישיים, מצלמות חכמות וטלוויזיות חכמות, פלטפורמות אינטרנט של הדברים, פלטפורמות מציאות רבודה ו-וירטואלית, מוצרים לבישים ומוצרי אבטחה.

מוצר שיתאים לייצור המוני

היילו צופה שהפתרון שלה יספק צמצום דרמטי בעלות, בשטח ובצריכת ההספק ביחס לשבבים הקיימים, מה שיהפוך אותו למתאים לכמויות העצומות של החיישנים המוטמעים לכל אורך רשת האינטרנט של הדברים. השבב צפוי גם לעבד בזמן אמת תכני וידיאו וזרמי נתונים אחרים בנפחים גבוהים תוך שימוש באלגוריתמים של למידה עמוקה.

ענף הרכב, המהווה את אחד משווקי היעד המרכזיים של היילו עובר מהפכה רחבת היקף ומאמץ במהירות שיטות למידה עמוקה בכדי לאפשר פיתוח מערכות עוזרי נהיגה מתקדמות ויישומי נהיגה אוטונומית שדורשים חישה של הסביבה.

על פי חברת המחקר IC Insights, סך המכירות של שבבים למכוניות ולכלי רכב אחרים צפוי להסתכם ב-42.9 מיליארד דולר ב-2021 לעומת 22.9 מיליארד ב-2016. התשתית הקיימת של מעבדים שפותחו עבור מטרות כלליות אינה מסוגלת להריץ אלגוריתמים עתירי חישוביות של למידה עמוקה ההכרחיים ליישומי רכב אלה. המעבד של היילו צפוי לספק את פריצת הדרך הנדרשת בהיבטים של צריכת הספק, פיזור חום, שטח ועלות, ויהיה מוצר שיתאים לייצור המוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים