אמיר שי מונה כמנהל החדש של מערך הסייבר בדואר ישראל

שי, ששימש כבכיר במערך הסייבר הלאומי של ישראל, יחליף את גיל זיסו - אשר פרש לפני כחודשיים ועבר לסייברארק - וייכנס לתפקידו בימים הקרובים

אמיר שי - מנהל מערך הסייבר החדש בדואר ישראל. צילום: דוברות דואר ישראל

דירקטוריון דואר ישראל בראשות חזי צאיג, יו"ר דירקטוריון החברה, אישר את המלצת ועדת האיתור למינוי אמיר שי למנהל מערך הסייבר של דואר ישראל.

בתפקידו יוביל שי את כל מערך אבטחת המידע והסייבר של החברה, לרבות מיסוד ותפעול מערך האבטחה, הובלת תכנית ההמשכיות העסקית של החברה, תכנון והובלת מערך ה-DRP, הקמת ומיסוד הפלטפורמה להתמודדות עם הגנת הסייבר, לרבות ארכיטקטורה ותשתיות, בניית מתודולוגיה וצוות תגובה והובלת ארכיטקטורת התממשקות מאובטחת בין הענן לארגון. שי, אשר יחליף את גיל זיסו – אשר פרש לפני כחודשיים ומונה לתפקיד מנהל אבטחת מידע עולמי בסייברארק (CyberArk) – יכנס לתפקידו בימים הקרובים וידווח לעדית חן, סמנכ"ל הטכנולוגיות וה-IT של דואר ישראל.

אמיר שי, בן 52, מהנדס אלקטרוניקה בוגר הטכניון בהכשרתו וסא"ל במילואים, מביא עמו ניסיון רב בתחום הסייבר. שי תושב כרכור, נשוי ואב לשניים, שירת 27 שנים בצה"ל, רובן באגף המודיעין במגוון תפקידים טכנולוגיים ומבצעיים. בתפקידיו האחרונים שימש כמפקד יחידה טכנולוגית מודיעינית וכן כראש מטה התקשוב של אמ"ן.

לאחר שהשתחרר מהצבא עבד שי במשך כחמש שנים במשרד הבריאות, ושימש בשנים 2012-2016 כ-CTO של המשרד, שם הטמיע טכנולוגיות ותשתיות תקשוב מתקדמות.

בשנת 2013 זכה בתואר CTO מצטיין מטעם אנשים ומחשבים. במקביל לתפקידו כ-CTO שימש גם כמנהל אבטחת המידע והגנת הסייבר במשרד, והוביל את כל מערכת הבריאות בישראל להסמכת תקן אבטחת מידע רפואי ISO 27799. בשנתיים האחרונות שימש כראש המרכז להנחיית מגזרי המשק במערך הסייבר הלאומי של ישראל. בתפקידו הקים את יחידות ההכוונה המגזריות ואת התשתית להנחיית מגזרי המשק להעלאת החוסן בסייבר.

עדית חן, סמנכ"לית מערכות מידע בדואר ישראל: "אני מברכת על הצטרפותו של שי למערך הבכיר של ניהול אבטחת המידע והתשתיות בחברה. שי מביא עמו ניסיון מוכח רב בתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר ובאופן כללי בעולם התשתיות. חברת דואר ישראל נמצאת באחד הצמתים המרתקים וכמות המידע העוברת דרכה היא אדירה. אנו נמצאים בתנופה מואצת של פיתוח שירותים בענן ויכולות ביג דטה בארגון, והצורך בהגנה על מערך המידע של החברה, הן בלקוחות הפרטיים והעסקים והן במסדי הנתונים, הוא עצום. הצטרפותו של שי תאפשר לנו להמשיך ולפתח את יכולותינו בהגנת נכסיה הפיזיים והדיגיטליים של החברה, תוך הלימה לצרכיה העסקיים של החברה ובניית תשתיות שיתמכו בהתפתחות החברה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים