לחופשת Bleisure כבר נסעתם?

"המושג החדש בנסיעות עסקים הוא נסיעת Bleisure – Business & pleasure", אומר אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple

31/05/2018 14:13
HiTechStyle

עד לא מזמן נסיעת עסקים לחו"ל הייתה מסתכמת בפגישות עבודה ומקסימום בדרינק קצרצר בלובי המלון בסוף היום. כיום, עובדים שנוסעים לנסיעת עסקים מנצלים את הזדמנויות הנסיעה ומחברים בין הפן העסקי לפן האישי, שוברים את שגרת העבודה ומוסיפים כמה טיולים, מסעדות טובות ואפילו מופע מוזיקלי מסעיר.

המושג החדש בנסיעות עסקים נקרא Bleisure – שילוב בין שני התחומים business & pleasure. כך, למשל, אם הפגישה העסקית או הכנס הבא נערכים בסן חוזה שבעמק הסיליקון, עיר שמלבד חברות היי-טק משגשגות מציעה גם אטרקציות מעניינות ונקודות ציון היסטוריות, ניתן להקצות יום לטיול וסיור בין קסמיה. לחליפין, לשוחרי תרבות היין והגסטרונומיה האיכותית ישנה אופציה לשכור רכב, ובמרחק נסיעה קצרה לגלות את אזור היין המדהים ביותר בקליפורניה, עמק נאפה, לחוויה של תצפיות מופלאות, כרמים ירוקים, טעימה של כמה ממיני היין הטובים בעולם, וארוחה במסעדה המסומנת בכוכב מישלן.

Red Pineapple

Red Pineapple

"המצב האופטימלי הוא כאשר נוסעים עם שותף או חבר מהמשרד, מישהו 'אותו הראש"", אומר אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple – חברת טיולים ואורח חיים, המתמחה בתפירת טיולי Tailor-Made ללקוחות ישראלים בכל העולם, "כך מטופלת הבדידות שמוכרת היטב לאנשי עסקים – כולנו חווינו אותה בנסיעה עצמאית לחו"ל, כשלאחר סיום יום הפגישות צריך לסעוד את ארוחת הערב לבד, לרדת לבר, או לשוטט בעיר בגפנו", אומר כהן. "אבל גם בעבור מטייל עצמאי, יש פתרונות מפיגי-בדידות לטיול מלא חוויות", הוא הבטיח באופטימיות.

"טיול הוא לא רק איפה, אלא גם איך ומי"

כהן עבד בעברו בחברות הטיולים המובילות בארץ, בתכנון והוצאה לפועל של טיולים מיוחדים. בטיוליו ברחבי העולם נחשף לידע רחב, לאנשים מרתקים, לסיפורי חיים ולמקומות נפלאים לאכול וללון בהם, ופיתח, כך הוא מעיד, "אובססיה" לרדיפה אחר החוויה המיוחדת בכל טיול.

אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple. צילום: אסף כהן

אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple. צילום: אסף כהן

"אנו בונים טיולים בתפירה אישית לפי רצונותיו של כל לקוח ולפי תקציבו", מסביר כהן. "מסע החיים הוביל אותי, לשמחתי, לעסוק באהבה הגדולה שלי – טיולים בעולם. שנים של ניסיון בעולם הטיולים הגיאוגרפיים גרמו לי להבין שטיול הוא לא רק איפה, אלא גם איך ומי. טיול הוא הפרטים הקטנים, המפגשים, הניחוחות, הטעמים, הסיפורים, ההפתעות, החוויות הלא צפויות. צוות החברה מחפש להכיר את הלקוחות, על מנת 'לדייק' בעבורם את הטיול שהם יותר ממחפשים", הוא מתאר.

"עשה לפני שתמות"

בבסיס החברה עומדת ההנחה שאסור להשאיר חלומות במגירה. תחת הכותרת השאפתנית "עשה לפני שתמות", מציעה חברת האננס האדום ללקוחותיה "טיולים שכל אדם צריך לחוות, לפחות פעם אחת בחיים".

בקטגוריה זו ניתן למצוא רשימת יעדים אולטימטיבית, מלאה בהתנסויות קיצון. כל טיול שמוצע ניתן להתאמה אישית, כך שהטיול הוא יחיד מסוגו. "המטרה היא לאפשר ללקוח לחלום ולהגשים, כי החיים קצרים והזמן הכי טוב הוא עכשיו"', מסבירים את המוטו הנהנתני בחברה.

דוגמה לטיולים אקזוטיים במיוחד, הם מסעות השייט והדייג שמציתים את הדמיון. מסלולים אלו נתפרים בעבור מי שתר אחר טיול מקורי המשלב טבע עוצר נשימה, בעלי חיים ותרבויות.

בין יעדי הטיולים, מציעה Red Pineapple להפליג לאלסקה הפראית או אל אנטרקטיקה הקפואה על סיפונה של ספינה עצומה, או לחילופין לצאת למסע דייג שליו בארצות הברית, בקוסטה ריקה או בדרום צרפת הציורית.

מעבר לצ'ק-ליסט התיירותי הרגיל

בעידן שבו רבים מזמינים את הטיולים שלהם און-ליין, מול אתרי הזמנות חסרי פנים, ב-Red Pineapple רוצים להדריך, לעורר השראה, להתאים את הצרכים המדויקים, ולוודא שניצול הזמן הוא מקסימלי ויעיל.

אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple. צילום: אסף כהן

אסף כהן, יזם ומייסד Red Pineapple. צילום: אסף כהן

"אנחנו לוקחים את הזמן בכדי לעצב את הטיול המושלם, על מנת שהלקוח ידע להרגיש את המקום בדרך הנכונה, לחוות ולראות את היעד מכל הזוויות", אומר כהן. "אנחנו גמישים ויודעים איך להפוך את תכנון הנסיעה לנוח ויעיל. אם הלקוח עסוק ומתלבט לאן לנסוע לירח הדבש, היכן לטייל עם הילדים ואילו אטרקציות יתאימו – אנחנו יכולים לעזור. אם מדובר בלקוח שלקח בדקה התשעים חופשה מהעבודה על מנת להתאוורר בטיול קצר, אבל לא יודע איזה יעד לבחור, נוציא את הלחץ מתכנון תהליך הטיול שלו".

עם זאת, מקפיד כהן לסייג, "הלקוח יכול להיות מעורב עד כמה שהוא רוצה, ונמצא תמיד בשליטה. אנחנו אוהבים לגלות מקומות חדשים ולהפוך אותם לנגישים באופן שמתאים לצרכים של המטייל. אין חבילות כלליות לכולם, ואין שתי חוויות זהות. אלו הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול לחופשה, כמו למשל לספק מצלמת GoPro, או אפילו המלצות לפלייליסטים שהלקוח יאזין להם על החוף בפנמה", הוא מפרט.

"אנו אף פעם לא שולחים מטייל למקום לפני שניסינו בעצמנו, על מנת להביא את מלוא המידע כיצד להימנע ממלכודות תיירים ולטייל מעבר לצ'ק-ליסט התיירותי הרגיל".

אל אתר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים