מג'יק תגייס 35 מיליון דולר בהנפקה פרטית

החברה תנפיק יותר משלושה מיליון מניות לגופים מוסדיים ויותר ממיליון מניות לבעלת השליטה, פורמולה מערכות ● לאחר ההנפקה תחזיק פורמולה בכ-45% ממניות מג'יק

גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה מערכות. צילום: יח"צ

מג'יק תעשיות תוכנה תגייס 35 מיליון דולר בהנפקה פרטית – כך הודיעה החברה אתמול (ג'), בעקבות החלטת מועצת המנהלים שלה.

החברה החליטה על הנפקה פרטית של 3,150,559 מניות רגילות למספר גופים מוסדיים מובילים בישראל, ושל 1,117,734 מניות רגילות לבעלת השליטה, פורמולה מערכות. לאנשים ומחשבים נודע כי בין המשקיעים המוסדיים הללו נמנים פסגות, ילין, כלל, מנורה והפניקס.

לאחר ההנפקה, תחזיק פורמולה מערכות ב-45.3% ממניותיה הרגילות של מג'יק. התמורה מהנפקת המניות צפויה להסתכם, כאמור, ב-35 מיליון דולר, לפי מחיר של 8.2 דולר למנייה ובאותם התנאים לכל המשתתפים.

צמיחה דו ספרתית

מג'יק מייעדת את תמורת ההנפקה לתמיכה במגמת צמיחתה האורגנית המתמשכת ולמימון רכישות פוטנציאליות בעתיד. התוצאות הכספיות שפרסמה החברה לפני כשבועיים הראו על עלייה רבעונית של 15% בהכנסות ושל 19% ברווח הנקי. השלמת ההנפקה צפויה להסתיים במהלך החודש הבא, עם קבלת האישורים הרגולטורים הנדרשים. ברק קפיטל תשמש כחתם בלעדי בהנפקת מניות זו.

"אנחנו מודיעים על גיוס הון בדרך של הנפקה פרטית, שמשקפת את אמונו הגובר של שוק ההון הישראלי במג'יק, לאור הצמיחה הדו ספרתית בתוצאות החברה בשנים האחרונות", אמר גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק. "גיוס זה מבסס את איתנותה הפיננסית הקיימת של החברה, ומאפשר לה להרחיב את קווי הפתרונות והשירותים שלה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בשוק הארגוני ולהגביר את פעילות המיזוגים והרכישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים