כוח המחץ: קורטנה ואלקסה מתארגנות ליציאה משותפת

מיקרוסופט הציגה בכנס המפתחים שלה, Build 2018, חיבור בין שתי העוזרות שמטרתו לנצל את היכולות שכל אחת מציעה, בשטח המחייה המועדף ● האם זה אכן יקרה?

כוח נשי. אילוסטרציה: pikepicture/BigStock

האם קורטנה ואלקסה ילכו יחדיו? קורטנה אמנם לא זכתה להצלחה הגדולה לה זכתה העוזרת האישית של אמזון (Amazon), ולמעשה היא אפילו לא ממש מדגדגת את Google Assistant, אבל במיקרוסופט (Microsoft) בהחלט לא מתייאשים.

למעשה החברה הציגה בכנס המפתחים שלה, Build 2018, שנערך בימים אלו, חיבור בין שתי העוזרות שמטרתו לנצל את היכולות שכל אחת מציעה, בשטח המחייה המועדף.

מיקרוסופט הראתה כיצד ניתן להפעיל את אלקסה מתוך קורטנה וגם ההיפך. זה יכול להיעשות באמצעות פקודה פשוטה כמו Alexa, open Cortana לדוגמה.

כך, לדוגמה, ניתן יהיה אפשר מתוך מכשיר תומך אלקסה לשלוח הודעת דואר אלקטרוני באמצעות קורטנה ומחשב Windows 10. לחלופין ניתן יהיה משולחן העבודה של Windows 10 לפתוח את אלקסה ולנצל אחת מתוך עשרות היכולות ויותר, שכבר יש במאגר הפקודות שלה.

עם זאת לא ממש ברור מתי הפרויקט הזה יגיע לידי מימוש בפועל במחשבים האישיים של כל משתמש שמפעיל Windows 10. לפי החברות, הן עדיין עובדות על אינטגרציה מלאה בין שתי העוזרות הדיגיטליות הללו.

בכל מקרה, מי שרוצה להיות מעודכן, יכול להירשם בדף מיוחד שפתחה מיקרוסופט לצורך העניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים