כשה-iPad והסמארטפון מוציאים אותנו לבשל בגינה

המרפסת והחצר מהוות עבור הישראלים הרבה יותר מאשר מקום אירוח בלבד ● בדומה לטרנד הרווח באירופה ובארצות הברית, אנו מבלים יותר ויותר מחוץ לבית ● כרמל דיירקט משיקה מחלקה ייעודית המתמחה בייעוץ, תכנון והתאמה של מטבחי-חוץ

03/05/2018 13:47
HiTechStyle

הטכנולוגיות החדשות שינו את הרגלי השהייה של הישראלים במרחב הביתי, כאשר ה-iPad והסמארטפון מאפשרים לנו לבצע פעולות שפעם היו תחומות גיאוגרפית לסלון או לחדר העבודה – כמו צפייה בסדרת טלוויזיה, גלישה ברשת או שליחת מיילים, מחוץ לבית.

המרפסת והחצר מהוות עבור הישראלים הרבה יותר מאשר מקום אירוח בלבד. בדומה לטרנד הרווח באירופה ובארצות הברית, הישראלים מבלים יותר ויותר מחוץ לבית, כך על פי סקר שביצעה כתר פלסטיק לרגל 70 שנות פעילות.

ואכן, נתח גדול משוק ריהוט ואבזור הגינה והמרפסת, טמון באהבתם של הישראלים לאירוח בחללי החוץ: המחקר שערכה החברה מראה כי שני שליש מהישראלים מרהטים את הגינות והמרפסות שלהם בפינות ישיבה ואירוח. פעילויות שפעם היו תחומות לארבעת כתלי הדירה יוצאות כעת החוצה, ואורח החיים הטכנולוגי שמאפשר זמינות ותקשורת מכל מקום, מחייב, בתורו, פתרונות חדשים ומעוצבים לפעילות באוויר הפתוח.

על האש עם סגנון

אירוח עמיתים למשרד לערב קוקטייל בגינה לא חייב לכלול תיזוז אינסופי למטבח ולחוץ, וגם "על האש" אפשר לעשות עם סגנון. את מקומו של אירוח המנגל ה-"כל ישראלי" המסורתי, תופס לאחרונה טרנד שמציע שגרת אירוח בסטנדרט אחר – מטבח חוץ מאובזר ובוהק, שהופך את הגינה הפרטית לפינה של טעם טוב והכנסת אורחים – לאירוח בהיי-סטייל ולארוחות שחיתות באווירה של חופש.

מטבח חוץ של כרמל דיירקט. צילום: מושי גיטליס

מטבח חוץ של כרמל דיירקט. צילום: מושי גיטליס

כרמל דיירקט הפועלת בתחום גרילי הגז, נכנסת לתחום בניית מטבחי-חוץ והשיקה לאחרונה מחלקה שמתמחה במתן ייעוץ, תכנון ובניית מטבחי חוץ המותאמים ללקוח. המחלקה מספקת ללקוחות המעוניינים לבנות מטבח-חוץ בפטיו, במרפסת, מרפסת שמש, חצר עם גינה/ בריכה וכד' – ייעוץ כיצד לאבזר את מטבח החוץ באופן שיתאים לצרכי השימוש שלהם, למידות, לאופי החלל ולתקציב. את השירות להקמת מטבחי-החוץ ניתן לקבל, ללא תשלום, באולמות התצוגה של החברה בהרצליה פיתוח או בא.ת. צפוני לוד.

מהחברה נמסר כי "קיימים סגנונות עיצוב רבים למטבחי-החוץ, ולאחר מאות מטבחי חוץ שבנינו, ניתן  להעריך כי הלקוח הישראלי מעדיף שמטבח החוץ שלו יהיה עשוי מאבן בזלת, משטחי שיש איטלקיים, בריקים ונירוסטה, ובמחירים המתחילים מ-10,000 שקלים עד למחיר של- 150 אלף שקלים".

חוגגים בחוץ. מטבח חוץ של כרמל דיירקט. צילום: מושי גיטליס

חוגגים בחוץ. מטבח חוץ של כרמל דיירקט. צילום: מושי גיטליס

מטבח חיצוני הוא מטבח המורכב לרוב מיחידת גריל בילט-אין איכותית, טבון/מעשנה, משטח עבודה, יחידת אחסון וכן אביזרים נוספים המשדרגים את חוויית השימוש במטבח בכלל וחוויית האירוח בפרט, כמו: כיור, מקרר, מקפיא, מגירות חימום, ברזי בירה, ועוד. מדובר ביחידות נפרדות ומודולריות הניתנות להרכבה מותאמת לפי דרישה.

"ישנם לקוחות המגיעים לאולמות התצוגה שלנו עם מעצב או אדריכל, אך ישנם גם לקוחות שמעוניינים להרכיב ולתכנן לבד את מטבח החוץ שלהם, לשם כך הקמנו מחלקה מתמחה למטבחי-חוץ", מספר יובל סלע טוניס, מבעלי כרמל דיירקט, ומוסיף כי "מזג האוויר במדינה שלנו הוא נוח ומאפשר את השימוש במטבח-החוץ משך כל השנה ".

כשחללית ירוקה מעשנת בגינה

בחברה יודעים לספר גם על מגוון מוצרים חדשים שמושקים לאחרונה, ביניהם המעשנה של Big green egg – מוצר ורסטילי היודע גם לעשן/לצלות בשר, לבשל, לאפות ועוד.

שבעה גדלים שונים. גריל הקאמאדו שלBig green egg. צילום: רועי שר

שבעה גדלים שונים. גריל הקאמאדו שלBig green egg. צילום: רועי שר

"זו לא עוד מערכת צלייה רגילה, והיא גם ממש לא נראית ככה", אומר סלע טוניס. "היא מעוצבת כמו חללית /ביצה ירוקה שנחתה בגינה הביתית, אבל היא ידידותית, חדשנית ויודעת לבצע כמה פעולות שונות במוצר אחד, בין אם המשתמש מקצועי או לא".

גריל הקאמאדו שלBig green egg. צילום: רועי שר

גריל הקאמאדו שלBig green egg. צילום: רועי שר

Big green egg היא היצרן הגדול בעולם בתחום גרילי הקאמאדו. את המוצר עוטף ציפוי פורצלן אשר נועד לשמר את צבעו הירקרק והייחודי למותג. את Big green egg ניתן להשיג בשבעה גדלים שונים, אשר נועדו לשימושים מגוונים לפי צרכי המשתמש. המעשנה מצוידת ברשתות נירוסטה איכותיות והיא בטוחה לשימוש מאחר ושכבות הקרמיקה שממנה היא בנויה יוצרות בידוד חום בצורה אפקטיבית הבטוחה למגע.

לאתר החברה לחצו כאן.
לפרטים נוספים: 1700-700-642

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים