גוגל השיקה גרסה חדשה ל-Gmail

מדובר בגרסה המשלבת עדכון בעיצוב יחד עם עדכונים מסוימים שאמורים, לפי החברה, לשפר את העבודה עם הדואר האלקטרוני שמגיע לתיבת המשתמשים

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

גוגל (Google) הכריזה על השקת הגרסה החדשה של שירות הדואר המקוון שלה, בגרסת הדפדפן שלו.

מדובר בגרסה המשלבת עדכון בעיצוב יחד עם עדכונים מסוימים שאמורים, לפי החברה, לשפר את העבודה עם הדואר האלקטרוני שמגיע לתיבת המשתמשים. המראה החדש נקי יותר ומתקשר לעדכונים שכבר שילבה החברה בשירותים האחרים בחבילה המקוונת שלה, כולל עדכון מסיבי בעיצוב של היומן שלה.

אחד הדברים המרכזיים החדשים בגרסה המעודכנת, היא אפשרות לבצע יותר דברים מבלי לפתוח בפועל את הודעת הדואר. אפשר, לדוגמה, לפתוח ישירות קבצים מצורפים מהממשק הראשי שמציג את כל ההודעות בתיבה. אפשר גם להשתמש בתפריט מהיר שצץ בקצה כל שורת הודעה כדי לבצע פעולות מחיקה, ארכוב העברה וגם קביעת מועד תזכורת.

קביעת תזכורת מאפשרת מצד אחד להשאיר את ההודעה "חיה" עד לתאריך בה רוצים לטפל בה, והיא גם מגדירה את האפשרות להתיר ל-Gmail לספק תזכורות מתאימות. כמו כן ניתן מעתה להשתמש במענה מהיר בו שולחים הודעות מוגדרות מראש, כשכנראה ניתן יהיה להגדיר חלק מהן באופן אישי.

תשובות מהירות ויותר מדויקות

העדכון כולל גם תמיכה ב-"תגובה חכמה" שמאפשרת להשתמש בתשובות מוכנות כדי לבנות תשובות מורכבות יותר המבוססות על מה שכתוב בהודעה עליה עונים. לפי גוגל, עם הזמן התשובות המהירות יהיו יותר ויותר מדויקות.

יש גם התראות בסגנון חדש למקרים בהם המערכת מזהה הודעות בעייתיות שיכולות לסכן את המשתמש וכן החלה של באפשרות לשלוח דואר מוצפן עליו כבר הודיעה החברה לפני מספר חודשים – שליחת דואר שרק סיסמה יכולה לפתוח אותו, וכן דואר שמשמיד את עצמו לאחר זמן וגם לא מאפשר לבצע פעולות מעבר לקריאה מהמסך.

העדכון זמין גם בישראל, אך מדובר בעדכון מתגלגל, לכן יכול להיות שהוא עדיין לא זמין לכולם. בכל מקרה, כדי להפעיל אותו יש ללחוץ על צלמית גלגל השיניים ולבחור להפעיל את העיצוב החדש בהגדרות.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    אפשר לעבור דרך כפתור היישומים בצד שמאל למעלה. (כפתור עם ה 9 מרובעים) בהצלחה

  2. פלוני

    איך עוברים בגירסה אחדשה לאנשי קשר?

אירועים קרובים