הקרב על הפסגה: שיאומי השיקה את ה-Mi 6X

מדובר במכשיר ביניים ששייך למשפחת המכשירים שמשמשת מעין חוצץ בין סדרות ה-Redmi של החברה לסדרות ה-Mi היותר יוקרתיות שלה

שיאומי

שיאומי (Xiaomi) השיקה עוד טלפון שיצטרף לקרב שהיא מנהלת על לב המשתמשים בדרך להפוך ליצרנית הטלפונים הסינית המובילה.

החברה השיקה אתמול (ד') באולם הכנסים של אוניברסיטת ווהאן, בה למד מנכ"ל החברה, לי ג'ון, את Mi 6X. מדובר במכשיר ביניים ששייך למשפחת המכשירים שמשמשת מעין חוצץ בין סדרות ה-Redmi של החברה לסדרות ה-Mi היותר יוקרתיות שלה.

זהו מכשיר ביניים שלפי הגדרתו מציע קצת יותר, ובהיבט של ה-Mi 6X – היותר זה צמד מצלמות מאחור שמלווה בהשקעה רבה למדי בבינה מלאכותית.

המצלמה הראשית מבוססת על IMX486, החיישן החדש של סוני (Sony), והיא מציעה אותו בגודל 12 מגה-פיקסל. כמו כן היא משלבת מפתח צמצם של f/1.75 שזהה גם לזו שמציעה המצלמה המשנית. במקרה שלה כבר מדובר בחיישן המבוסס על IMX376 והיא בגודל 20 מגה-פיקסל. המצלמה המשנית מיועדת, לפי שיאומי, בעיקר כדי להציע איכות צילום יחסית גבוהה בתנאי תאורה לא מוצלחים במיוחד. המצלמה מקדימה זהה למצלמה המשנית, כולל החיישן.

ללמוד עם הזמן את המשתמש

הבינה המלאכותית, מבחינת שיאומי, באה לידי ביטוי בכמה דברים. היא, בין השאר, עוזרת להשתמש בפתיחה מנעילה על ידי תמונת הפנים, ולעשות זאת במהירות. בהיבט של הצילום עצמו היא אמורה לפי החברה ללמוד עם הזמן את המשתמש ולעזור לצלם תמונות טובות יותר עם הזמן. מעבר לכך, אלגוריתם המצלמה אמור להיות מסוגל לזהות יותר מ-200 תרחישי צילום, והוא מלווה למעלה מ-20 תרחישי צילום מוגדרים נוספים.

מבחינת חומרה מגיע Mi 6X עם Snapdragon 660 עם שמונה ליבות במהירות מירבית של 2.2 ג'יגה-הרץ ועם 4/64 לצד 6/64 ו-6/128 ג'יגה-בייט זיכרון. המסך בגודל 5.99 אינץ' מציעה רזולוציית FHD+ ביחס היבט של 18:9. הסוללה מספקת נפח עבודה של 3,010mAh והיא תומכת בטעינה מהירה מסוג Quick Charge 3.0.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 8.1 שמעליה, כמובן, הממשק הקנייני MIUI בגרסה 9.5. המחיר ההתחלתי של המכשיר יהיה כ-250 דולר והוא יימכר בחמישה צבעים: ורוד, אדום, זהב, כחול ושחור.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים