אבירם זרחיה, ג'וניפר: "ארגונים נדרשים לפעול בעולם רב-ענני"

"אנו מספקים מענה לאתגר ההמשכיות העסקית - עם יכולת לעבודה, תפעול ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית, שמעט עובדים מטפלים בה", כך אמר אבירם זרחיה, יועץ הנדסי בג'וניפר ישראל

אבירם זרחיה, יועץ הנדסי, ג'וניפר. צילום: ניב קנטור

"העולם היום אינו אחיד כבעבר, יש מי שפועל רק בענן, יש מי שרק בדטה סנטר הפנימי, אולם רוב הארגונים פועלים בסביבה משולבת, בדטה סנטר ומחוצה לו, ובענן – בעולם מרובה-עננים. לנו יש היכולת לשפר את התפעול בעולם רב-ענני", כך אמר אבירם זרחיה, יועץ הנדסי, ג'וניפר (Juniper Networks) ישראל.

זרחיה דיבר בכנס טכנולוגי ללקוחות שערכה אואזיס (Oasis). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') באולם אירועים סטוקו בתל אביב. את האירוע הנחה מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות באואזיס, והוא נערך תחת הכותרת "חדש את הדטה סנטר שלך".

לדברי זרחיה, "אנו מספקים מענה לאתגר ההמשכיות העסקית, עם יכולת לעבודה, תפעול ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית, שמעט עובדים מטפלים בה. אנו לא ספק ענן, כי אם ספק תשתיות הבונות ענן, ועושים זאת עם Contrail Enterprise Multicloud. היכולת שלנו לעשות זאת מתבססת על העובדה שיש לנו מערכת הפעלה אחת, המאפשרת לחבר את התשתיות בצורה פשוטה ויעילה. לא אכפת לנו מסביבת הענן שלכם ומהי תשתית הווירטואליזציה הקיימת במערך המחשוב הארגוני – אנו יודעים לעשות תזמור מבוסס מערכת פתוחה, לטובת תמיכה בסביבות רבות".

בהיבט אבטחת המידע, אמר זרחיה, "אנו עונים לאתגר של ייצור לוגיקה אחידה בכמה סביבות, ואנו עושים זאת, לצד פישוט מערכי האבטחה ומתן מענה להלימה לרגולציות". הוא סיכם באומרו כי "אנו יודעים לתת מענה מהדטה סנטר ועד לסביבה מרובת עננים".

נדב טוביאס, מנכ''ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס (Nutanix) ישראל, אמר כי הרעיון המניע להקמת החברה ולהצלחתה, היה בהבנה כי "ניתן לחסוך כסף רב אם נחדל לבנות את הדטה סנטר בארכיטקטורה של שלוש שכבות".

נוטניקס, אמר טוביאס, "משפרת את הביצועים בלא הרף – ועל ידי כך מספקת פונקציונליות משופרת של יישומים עם כל מהדורת תוכנה. הארכיטקטורה של Nutanix Acropolis מבטיחה יכולת הרחבה ליניארית כאשר הלקוחות מרחיבים את תשתית הנוטניקס שלהם".

"אנחנו מטפלים בצרכים של היישומים לביצועים ברקע", סיכם טוביאס, "ועל ידי כך מאפשרים למשתמשים ליהנות מהיעילות התשתיתית. הענן הוא לא רק שינוי טכנולוגי – אלא בעיקר שינוי ארגוני. אנו החלופה לענן הציבורי ול-VMware, ומספקים לארגונים את היכולות ליהנות מהיתרונות של הענן בחצר הבית שלהם".

דוד פרטוק, מנהל תחום טכנולוגיות ברובריק ישראל. צילום: ניב קנטור

דוד פרטוק, מנהל תחום טכנולוגיות ברובריק ישראל. צילום: ניב קנטור

דוד פרטוק, מנהל תחום טכנולוגיות ברובריק (Rubrik) ישראל, אמר כי "המעבר לארכיטקטורת דטה סנטר מודרני כוללת מימוש תשתיות גמישות, מבוססות תוכנה (SDDC), המאפשרות שיפור בהיבטי ביצועים, גדילה וצרכים".

הוא הציג את מערכת ה-RCDM (ר"ת Rubrik Cloud Data Management) של החברה, המספקת, לדבריו, "יכולת הגנה לדטה סנטר המודרני, ומהווה חלק מהארכיטקטורה שלו. היא מאפשרת לארגונים לפשט את מערכות הגיבוי וניהול המידע בצורה משמעותית, תוך שמירה על גמישות מירבית, יכולות גידול ללא מגבלה והורדת עלות הבעלות הכוללת".

הוא סיכם בציינו כי "מערכת ה-RCDM מאפשרת לארגונים לעדכן את אחד הרכיבים המיושנים והמורכבים ביותר בדטה סנטר – מערכת הגיבוי וההגנה על המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים