העצמאות לתקוע את הראש בתוך הטלפון היום – ובעצם בכל יום

אז יש מי שיימנגל, יביט במטס, יטייל, או יחגוג - ויש אותנו - עייפים מכדי לזוז, כשהדבר היחיד שאנו מסוגלים להביט בו זה המכשיר האהוב עלינו - החמצן - ז'תומרת - הסמארטפון ● על כן, לכבוד יום העצמאות הנה כמה דברים שיגרמו לכם להרגיש קצת יותר טוב בזוגיותכם עם המחשב הזעיר

בהקשבה מלאה. אילוסטרציה: studiostoks/BigStock

רוב הסיכויים שמחר, ביום העצמאות עצמו, כנראה תהיו בקרבת מנגל כזה או אחר. בחיק הטבע, בחיק המשפחה, בחיק החברים, עם הרבה אהבה וגם כנראה גם כמה ויכוחים, עם בשר כזה או אחר או באופן הכי טבעוני שאפשר – אבל עדיין עלי אש. או שאולי "רק" תשבו לשולחן לאכול ולשתות איזה כוס שיכר או יין טובים בבית ובמסעדה.

כלומר זה מה שתעשו אם תבחרו שלא להצטרף לאותם המונים שנעים על הכבישים משעות הבוקר המוקדמות כדי להגיע לכל מיני תערוכות ולבסיסי צה"ל פתוחים ברחבי המדינה – נסיעה, שכן, גם היא תשלב בשלב כזה או אחר ישיבה לאכול.

יום העצמאות? אפשר גם להוסיף כהערת משנה – היום בו שוכחים מהדיאטה.

מה עם השעמום? איך מפיגים אותו?

אבל אוכל הוא כדי שהצבא הישראלי האנושי יצעד לפתיחת עוד חריץ בחגורה, עבור אלו שלא למדו עדיין ללבוש טרנינג, ומה עם השעמום? איך מפיגים אותו?

בכך הרי יום העצמאות ה-70 או כל מספר אחר, לא שונה מכל יום רגיל – זו רק שאלה של זמן עד שמגיע הראשון ששוכח מהכל ושם עיניו במסך הטלפון, במיוחד בפקקים חזרה – בהם הורים שוכחים את ההחלטה שלהם משבוע שעבר שהם חייבים להגביל את זמן השימוש של הילדים שלהם בטלפון.

אז כבר ברור שאפשר להעביר זמן בעזרת אפליקציות ומשחקים בעיקר, אבל לכבוד יום העצמאות הנה רשימה של כמה דברים שאולי יגרמו לכם להרגיש קצת יותר טוב ביחסים שלכם עם המחשב הזעיר.

האפליקציה הראשונה היא דווקא לתל אביבים ולאלו שמחליטים דווקא ביום העצמאות לבקר בעיר. אני לא ממש בטוח מתי המטס עובר מעל שפת הים, אבל אני כן בטוח שבשעות הערב ביום חמישי, בערך מ-19:30, ייערך לאורך דרך נמיר בעיר מצעד האור בשיתוף עם משרד התרבות והספורט: "מיצגי אור ענקיים ניידים, המציגים 'סיפורים ישראליים' באור מלהיב ובשילוב מוזיקה, אומנים, מיצגי וידיאו, 1,000 רקדנים מוארים ועוד אין סוף חוויות והפתעות חדשניות ומרגשות".

מה שמעניין הוא שאת המצעד הזה תלווה אפליקציה שנושאת את אותו השם. המטרה היא לגרום לקהל בעצם להשתתף במיצגים של המצעד. לאורך כל המצעד יישלחו לאפליקציה תכנים מיוחדים, סרטים, צלילים ועוד, וכן בקשות להשתתפות פעילה.

האפליקציה מוצעת לאנשי ה-iOS ולאנשי האנדרואיד כאחד.

אם כבר חייבים – אז נסו טיולים עם ילדים

מצד שני, אם אתם מאלו שבורחים מהערים לטובת טיולים בבסיסי צה"ל, ובמיוחד בבסיסי חיל האוויר, אולי יעניין אתכם לגלות שחיל האוויר עדכן לקראת חגיגות שנת ה-70 למדינה את אפליקציית יום העצמאות שלו.

יש מעט סרטונים שמציגים בעיקר את האגף הטכנולוגי של החיל, יש סיפורי מורשת, ויש כמו בשנה שעברה שימוש רב למדי במציאות מדומה, אם בדמות תערוכה שמתעוררת לחיים בעיקר כשמגיעים לבסיס בפועל, ואם בדמות משחק הטסת מסוק – שלא נראה שהשתנה בהרבה משנה שעברה. על האיכות נדבר בפעם אחרת, אם בכלל. בכל מקרה, הגרסה החדשה זמינה לאנדרואיד בלבד. אנשי ה-iOS יכולים לנסות עדיין את גרסת השנה שעברה. אין סיבה שהיא לא תמשיך לעבוד.

אבל יש גם טיולים אחרים כמובן. הרי לא כולם נוהרים לבסיסים. יש בישראל כבר כמה מליונים טובים של נהגים שיכולים למלא את הכבישים גם בנסיעות לטיולים אחרים. אם אתם מאלה שאוהבים לטייל עם המשפחה, והיא מגוונת מבחינת גילאים, אז אולי כדאי לכם לבחור להתקין את 'EZgoing Family טיולים עם ילדים', שקל מאוד להבין משמה שהיא מתרכזת בטיולים בהם משתלבים – כן, נכון – ילדים.

קטגוריות החיפוש הן בהתאם, ואפשר אפילו לחפש טיולים שמתאימים לעוללים שמסיעים אותם עדיין בעגלה לכל מקום. תמצאו אותה בגרסת iOS וגם בגרסת אנדרואיד. וכן זו בהחלט אפליקציה שימושית גם לימים כתיקונם.

דחיפה לתחרותיות

אבל הדרך לטיולים מלאה כמה וכמה רגעים מתים, והרי בלי משחקים בכלל אי אפשר. אז מה מתאים יותר ליום חגה של ישראל מאשר משחק טריוויה שמתמקד במדינה בלבד?

טריוויה קינג הוא משחק שמציע אלפי שאלות בכל היבט כמעט שאפשר לחשוב עליו, כולל שירה ישראלית מודרנית – לא, לא רוני סומק, יותר סטטיק ובן אל. יש גם שאלות על ספורט, יש שאלות שקשורות לשטרות הכסף שבדרך כלל אף אחד לא ממש שם אליהם לב מעבר לסכום שלהם, ידע כללי והיסטוריה, והכל כמובן בעברית ועם ממשק צבעוני ועם הרבה דחיפה לתחרותיות. המשחק זמין לאנשי האנדרואיד וגם לאנשי ה-iOS ויש סיכוי טוב להתמכרות וגם לכך שתמשיכו לשחק בו גם בל"ג בעומר, בשבועות וכדומה. אל תשכחו אותו לקראת החופשים הבאים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים