חברת הבינה המלאכותית LawGeex גייסה 12 מיליון דולר

הפיתוח של LawGeex מאפשר בדיקת חוזים מהירה יותר, באמצעות בינה מלאכותית ● הגיוס בוצע בהובלת קרן Aleph, וישמש את החברה להתרחבות ולהעמקת יכולות המוצר שלה

נורי בכור ואילן אדמון, מייסדי LawGeex. צילום: יח"צ

LawGeex, שמבצעת בדיקות חוזים באמצעות בינה מלאכותית, הכריזה אתמול (ג') על השלמת סבב גיוס של 12 מיליון דולר בהובלת קרן Aleph. השקעה זו מביאה את סך הגיוסים של החברה ל-21.5 מיליון דולר. המשקיעים הקודמים בחברה – בהם, בין השאר, קרן Lool Ventures – השתתפו גם הם בסבב הנוכחי.

יצוין כי LawGeex היא חברה ישראלית שפועלת בשוק השירותים המשפטיים העולמי, שמוערך ב-700 מיליארד דולר. הגיוס הנוכחי ישמש אותה לחיזוק מעמדה בעולם, להעמקת יכולות המוצר ולהרחבת נוכחותה בארצות הברית, בהמשך לפתיחת משרדיה בניו-יורק מוקדם יותר השנה. ב-LawGeex צופים כי במהלך השנה הקרובה היא תכפיל את מספר העובדים שלה, ומקיימת בימים אלה תהליכי גיוס לתפקידי פיתוח, מכירות ומשרות נוספות בישראל ובניו-יורק.

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית שמאפשרת לעסקים לנתח ולאשר חוזים בקלות ובמהירות, ובכך לשחרר את צוואר הבקבוק המשפטי שנוצר בחברות רבות. בפברואר האחרון היא טענה שהפיתוח שלה הצליח לזהות סיכונים בחוזי סודיות (NDA) באופן מדויק יותר מעורכי דין אמריקניים מקצועיים. המחקר, שנערך בשיתוף עם אקדמאים ואוניברסיטאות שונות, מצא שהבינה המלאכותית של החברה הגיעה לדיוק של 94% בעוד שעורכי הדין הגיעו לדיוק של 85% בממוצע. בנוסף, הזמן שלקח לעורכי הדין להשלים בדיקה של חמישה הסכמי סודיות עמד על 92 דקות בממוצע, לעומת 26 שניות בלבד לבינה המלאכותית של LawGeex.

"אנחנו מאפשרים לעסקים לפעול מהר יותר וטוב יותר על ידי מענה אוטומטי על השאלה: האם ניתן לחתום על זה?", אמר נורי בכור, המנכ"ל ואחד המייסדים של LawGeex. "לקוחותינו, שנהגו להמתין בעבר שבועות לבדיקה של חוזה פשוט, יכולים כעת להשלים את כל תהליך הבדיקה והאישור בפחות משעה, מה שמאפשר לצוותים משפטיים להתמקד בתמונה הגדולה במקום לטבוע בניירת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים