אינטל תציג מופע רחפנים בטקס המשואות; המנכ"ל יגיע לישראל

בריאן קרזניץ' ינכח בטקס בהר הרצל, שבו יציגו הרחפנים של אינטל סמלים ודמויות בהיסטוריה של ישראל, כמו הרצל, חומת ירושלים ומגן דוד

דגל ישראל מוצג באמצעות רחפני אינטל על רקע אורות ירושלים. צילום: אינטל

חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, שרוליק, חומת ירושלים, יונת שלום, מגן דוד – כל אלה, לצד סמלים נוספים, יוצגו מחר (ד') בערב במסגרת מופע רחפנים בטקס הלדקת המשואות, לציון 70 שנים למדינת ישראל. המופע מופק על ידי אינטל (Intel) ומנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ', יגיע לאירוע.

חוץ מקרזניץ' ינכחו בטקס שורה של בכירים באינטל ישראל, בהם פרופ' אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי (Mobileye), אמיר פיינטוך, מקסין פסברג (שלפני שנים אחדות הדליקה משואה בטקס), יניב גרטי, מנכ"ל החברה בישראל, וקרין אייבשיץ סגל.

במופע ישתתפו 300 רחפני Shooting star שפיתחה ענקית הטכנולוגיה, שכולל נורות LED שיציגו את המיצגים. אלה יסונכרנו עם מוזיקה ואפקטי תאורה.

ה-Shooting Star מונע באמצעות מדחפי פלסטיק שנתונים בתוך כלוב. הוא בעל כיסוי מחומר מוקצף, ללא ברגים ומשקלו 330 גרם בלבד. תוכנה שפיתחה אינטל מריצה בדיקה מקיפה של צי הרחפנים כולו לפני כל טיסה ובוחרת את אלה מהם המתאימים ביותר לטיסה – בהתאם לחיי הסוללה, קליטת ה-GPS ופרמטרים נוספים.

צילום: אינטל

מלוס אנג'לס ואורלנדו – לירושלים

אינטל כבר הציגה מספר מופעי אורות עם רחפני Shooting Star בארצות הברית, כולל במחצית של משחק הסופרבול, בהשקת הסרט וונדר וומן בלוס אנג'לס ויותר מ-90 מופעים בדיסני ספרינגס בדיסני וורלד שבאורלנדו.

מדפי מעריב - לשמציים. שרוליק. קרדיט: אינטל - ודוש

מדפי מעריב – לשמיים. שרוליק. קרדיט: אינטל – ודוש. צילום: אינטל

אינטל היא חברה ותיקה בישראל. היא החלה את פעילותה בארץ ב-1974, בחיפה, ומאז התרחבה ונחשבת לחברה הרב לאומית עם מספר העובדים הגדול ביותר במשק הישראלי. החברה מחזיקה מרכזי פיתוח בירושלים, בפתח תקווה וביקום, ומפעלי ייצור בקריית גת. לפני כחודשיים פורסם כי היא תשקיע בישראל עוד חמישה מיליארד דולר, בתמורה להטבות ממשלתיות.

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. צילום: בן פלד

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל. צילום: בן פלד

"אני נרגש להגיע לישראל בערב יום העצמאות, בירושלים, ולהשתתף באירוע החשוב הזה. השנה אינטל מציינת 50 שנים להיווסדה ומדינת ישראל חוגגת 70 שנה להקמתה. זהו יום הולדת כפול ומרגש", אמר קרזניץ'.

לדברי גרטי, "טקס המשואות החגיגי, שיפתח את חגיגות יום העצמאות וחגיגות ה-70 למדינת ישראל, עומד השנה בסימן מורשת של חדשנות, ואנחנו מציגים ומייצגים בו חדשנות באמצעות רחפני ה-Shooting Stars, כאשר מטיס יחיד הוא שאחראי על הטסת 300 הרחפנים המבצעים את המופע. גם בתחילת דרכה בישראל, לפני 44 שנים, הביאה עמה אינטל חדשנות טכנולוגית, כשהקימה כאן מרכז לפיתוח מעבדים ולאחר מכן מפעל ייצור שבבים מהאיכותיים של החברה בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים