האם גוגל תמתג מחדש את מערכת ההפעלה שלה למחשוב לביש?

משתמשים שסקרו את גרסת ה-Preview של אנדרואיד P הבחינו שהיא מתכננת לשנות את שמה של מערכת ההפעלה למחשוב לביש מ-Android Wear ל-Wear OS, ואף שינתה את הלוגו דמוי השעון שלה לאות W

לא עוד Android Wear? צילום אילוסטרציה: Dennizn, BigStock

האם גוגל (Google) מתכוונת למתג מחדש את גרסת מערכת ההפעלה שלה למחשוב לביש? משתמשים שסקרו את גרסת ה-Preview של מערכת ההפעלה הבאה מבית הענקית, אנדרואיד P, הבחינו שהיא כנראה מתכננת לשנות את שמה של מערכת ההפעלה למחשוב לביש מ-Android Wear ל-Wear OS, ואף שינתה את הלוגו דמוי השעון שלה לאות W.

אמנם אין לכך הסבר רשמי, אך ההערכה היא שהחברה מעוניינת להימנע מהשימוש במילה אנדרואיד במוצר שאינו מוגבל למכשירי אנדרואיד בלבד. דבר דומה קיים במיתוג של שירות Google Pay, שהרי אפשר להשתמש בשעונים המופעלים ב-Android Wear גם במערכות הפעלה אחרות, כמו ב-iPhone של אפל (Apple).

נראה שהשינוי הזה הוא בעל חשיבות מיוחדת, בהתחשב במצב הנוכחי של שוק השעונים החכמים. לפי הערכה של IDC, מערכת Android Wear לא מופיעה בחמשת המקומות הראשונים של יצרני המחשוב הלביש ברבעון האחרון של 2017. וואווי (Huwaei), למשל, הגיעה למקום החמישי בקרב יצרניות המחשוב הלביש בעיקר בזכות צמידי הכושר שלה, שלא מופעלים באמצעות המערכת הגוגלית.

בהתחשב בכך ששעונים חדשים ועדכוני תוכנה הם המפתח לצמיחה, החלפת השם תוכל אולי לחלחל למי מבין הקונים שחשבו בעבר שהם זקוקים לשעון אנדרואידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים