טיפ מסנאפ: אם המוצר שהוצאתם נכשל – תוציאו אותו מחדש וכפול!
חברת האם של סנאפצ'ט לא ממש רוותה נחת מהשקת המשקפיים הווירטואליים הראשונים שלה ● למרות זאת, היא מתכננת להוציא כבר בקרוב גרסה מעודכנת יותר של המשקפיים הנוכחיים, ואפילו עומד על הפרק גם דור שלישי
סנאפ (Snap), חברת האם של שירות שיתוף התמונות סנאפצ'ט (Snapchat), לא ממש רוותה נחת מהשקת המשקפיים הווירטואליים הראשונים שלה, Spectacles. לפי דיווחים, מאוחסנים במחסנים שלה כמה מאות אלפי יחידות בעלות של כ-40 מליון דולרים.
אבל התגובה שלה לאכזבה היא לא נסיגה מהשוק הזה, אלא ההפך: היא בחרה בשיטת ההימור הכפול.
לפי דיווחים שזלגו לרשת, החברה מתכננת להוציא כבר בקרוב גרסה מעודכנת יותר של המשקפיים הנוכחיים שנמכרים בכ-130 דולרים. החברה לא מתכננת עבור הדור השני של המשקפיים שינויים משמעותיים מעבר לתיקוני באגים, שיפורי ביצועים, תוספת של הגנה נגד מים לזמן מוגבל וכמה צבעים.
אבל זו רק הפתיחה בכדי לחזור לשוק. החברה מתכננת במקביל דור שלישי של Spectacles להשקה ב-2019. כאן כבר אפשר לצפות לעיצוב חדש, למערך כפול מצלמות כדי לאפשר למשתמשים ליצור סרטוני תלת-מימד תוך כדי תנועה, עם אפקטים שונים, וכן תוספת של שבב GPS. במקביל גם נבדקת כבר האפשרות לתוספת של יכולות מציאות רבודה ו/או מציאות היברידית.
מעבר לכך גם המחיר עומד להשתנות. ההערכה היא שמשקפי המציאות הווירטואלית 2019 של סנאפ כבר יעלו יותר מ-300 דולר.
תגובות
(0)