טרהלינק מטמיעה מערכת לניהול מסמכים ביצרנית האריזות לוג

לוג מתמחה בייצור אריזות עבור חברות פארמה בולטות ● המערכת שמוטמעת היא של OpenText, שטרהלינק מייצגת בישראל ● היקף הפרויקט מאות אלפי שקלים

יפה פרבר, מנכ"לית טרהלינק ישראל. צילום: יניב פאר

טרהלינק מבצעת בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת לניהול מסמכים ותהליכים אצל יצרנית האריזות לוג – חברה מצפון הארץ, המתמחה בייצור אריזות לענף התרופות, עבור חברות התרופות הגדולות בעולם. הזכייה של טרהלינק כוללת מכירת רישיונות של OpenText, המיוצגת על ידה בישראל, וכן את תהליך ההטמעה, שיבוצע על ידי מומחים מישראל ומאירופה. היקף הפרויקט המוערך הוא מאות אלפי שקלים.

הפרויקט כולל התממשקות למערכות הליבה של לוג, ביניהן מערכת ERP של פריוריטי (Priority) ומערכות ייצור ומיילים.

אפרים אולמר, מנכ"ל לוג. צילום: יח"צ

אפרים אולמר, מנכ"ל לוג. צילום: יח"צ

עוד יסופק במסגרת הפרויקט פתרון רוחבי ומקיף לניהול כל תהליכי הארגון וחיבור למסמכים בכל אחת ממחלקות החברה. בנוסף, המערכת תטפל בתהליכי ה-QA והרגולציה, ותאפשר מעקב אחרי התפתחות התהליכים בחברה דרך המידע והמסמכים המצורפים.

"קיצור וייעול תהליכי הארגון הפנימיים והחיצוניים"

טרהלינק היא ספקית שירותי IT בינלאומית ומעסיקה יותר מ-500 עובדים בשבע מדינות. באחרונה היא פתחה שלוחה בישראל, שאותה מנהלת יפה פרבר. לדבריה, "מדובר בפרויקט ראשוני בארץ, המאפשר חיבור של כל המידע בארגון וקישור של כל מערכות המפעל דרך המידע ומבנה המסמכים".

"שיתוף הפעולה עם המומחים שלנו מאפשר גמישות וניצול מרבי של הניסיון והידע שהצטבר מפרויקטים דומים בעולם", אמרה. "יישום המערכת יביא לקיצור וייעול תהליכי הארגון הפנימיים והחיצוניים המתקיימים אל מול לקוחות החברה וספקי השירות השונים, תוך חיבוריות למערכות המייל, ה-ERP, הייצור ועוד".

לוג מוצרים פלסטיים היא חברה קיבוצית, בבעלות קיבוץ אשדות יעקב איחוד. החברה הוקמה ב- 1971 ובנוסף לענף הפארמה, מתמחה בפיתוח ובייצור אריזות פלסטיק. לוג מעסיקה
220 עובדים, כולל אלה שחברה הבת בהונגריה, שם מיוצרים בעיקר המוצרים עבור לקוחותיה באירופה.

אפרים אולמר, מנכ"ל לוג, ציין כי "המערכת תאפשר לחברה לצמוח ולשפר באופן ניכר את התהליכים העסקיים והרגולטוריים שלה". הוא ציין כי "עקב הצמיחה המהירה של החברה, המנהלים שלנו נמצאים בנסיעות עסקיות וחייבים להיות מחוברים למידע בארגון מכל מקום בעולם. הפונקציונליות שהמערכת מספקת, וכן החיבור האינטגרטיבי למערכת ה-ERP ולמערכות הייצור וה-QA בארגון, יספקו תשתית מערכתית ומתודולוגיה ליצירה, ניהול ושימור המידע". לדבריו, "אנחנו בטוחים שהמהלך יצעיד את לוג לעבר עולם דיגיטלי ויהווה תשתית חשובה להתרחבות החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים