על רקע הטענות נגד העיצוב: סנאפ מנסה להשאיר את המשפיענים

החברה מוסיפה תכונות חדשות לסנאפצ'ט שלה ומקווה כי הן ישכנעו את קבוצת המשתמשים החשובה להישאר באפליקציה

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

על רקע חוסר שביעות הרצון מהעיצוב החדש של אפליקציית סנאפצ'ט (Snapchat) ובקשות רבות של משתמשים מהחברה לבטל אותו, סנאפ (Snap) מנסה לפצות קבוצת משתמשים חשובה שלה: המשפיענים.

החברה החלה אתמול (ד') להוסיף תכונות חדשות לאפליקציה שלה, המאפשרות לחשבונות קיימים ולמשתמשים משפיענים לראות נתונים סטטיסטיים מדויקים שקשורים לעוקבים שלהם. הנתונים כוללים מידע דמוגרפי, כמו גיל ומיקום, וגם הקשרים שונים, שמספקים השוואה בין העוקבים שלהם לאלה של אחרים.

ואולם, כאמור, העדכונים האלה באים על רקע חוסר שביעות רצון גדול בקרב משתמשי סנאפצ'ט מהעיצוב החדש שהחברה הציגה באחרונה. אחת הטענות העיקריות היא שהמשתמשים חווים צלילה קיצונית בצפיות בסטוריז שלהם מאז העיצוב החדש. מאחר שהחברה הסירה את דף הסטורי וממיינת חברים באמצעות אלגוריתם ולא בסדר כרונולוגי, הסתבר שהסיפורים של המשתמשים זוכים לנראות פחותה יותר באופן כללי.

סנאפ טוענת כי הדבר מכוון וכי האלגוריתם החדש נועד להקל על אנשים לראות את הסטוריז של החברים שאיתם הם מתקשרים, ולא רק את אלה שפורסמו אחרונים.

הגישה לנתונים האנליטיים מאפשרת למשתמשים המשפיענים להרחיב את הנגישות שלהם עוד יותר ויוצרת הזדמנויות חדשות עבור מי שמעוניינים גם להרוויח מחשבונותיהם. ואולם, נותר לראות האם יהיה די בכלים האלה כדי לשכנע את המשתמשים המשפיענים בסנאפצ'ט להישאר באפליקציה במטרה לבדוק זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים