עתיד ה-iOS: פחות חידושים – יותר שיפורים

זה לא אומר ש-iOS 12 לא תציע בכלל תכונות ויכולות חדשות, אך הן לא יהיו משמעותיות במיוחד כמו בגרסאות הקודמות שכללו הרבה שינויים בתצוגה ובצורת התפעול של המערכת

עדכון חדש וטוב ל-iOS?

אפל (Apple) עומדת לשנות כיוון עם תחילת ההכנות של החברה לפיתוח הדור הבא של מערכת ההפעלה iOS 12.

הדור החדש של מערכת ההפעלה, המיועדת למכשירי ה-iPxxx שלה, יתרכז פחות בחידושים ויותר בשיפורי מערכת שיקנו יציבות ויכולת עבודה טובה ומהירה יותר עם המכשירים השונים שייתמכו.

זה לא אומר ש-iOS 12 לא תציע בכלל תכונות ויכולות חדשות, אך הן לא יהיו משמעותיות במיוחד כמו בגרסאות הקודמות שכללו הרבה שינויים בתצוגה ובצורת התפעול של המערכת.

הסיבה לך היא ככל הנראה ריבוי הבעיות, באופן יחסי, של הדור הנוכחי של מערכת ההפעלה. חלק מהבעיות היו משמעותיות ביותר, כגון זו שהתגלתה בתחילת דצמבר וגרמה למכשירים להיתקע ולאתחל את עצמם. תקלות אחרות מנעו ממשתמשים בכלל לענות לשיחות טלפון במכשיר שלהם, ואצל אחרים הופיעה תקלה מוזרה שגרמה להופעת תוצאות חישוב לא נכון בעת השימוש במחשבון.

מעבר לכך זו גרסת מערכת ההפעלה שבמקביל אליה התגלה באופן מפורש שאפל מאטה בכוונה מכשירים ישנים, החל מ-iPhone 6 ועד iPhone 7 לסוגיהם, במקרה שהסוללה שלהם יורדת מתחת לרף של נפח עבודה מסוים – בעיה שאמורה לבוא ליד פתרון מסוים בעדכון הקרוב iOS 11.3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים