סאפיינס רכשה ספקית תוכנה בתחום הביטוח בכ-22 מיליון דולר

החברה קנתה את Adaptik מפנסילבניה, שמציעה תוכנה לניהול ביטוח אלמנטרי, כדי להרחיב את פעילותה ואת נתח השוק שלה בשוק בצפון אמריקה

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. צילום: יוסי אלוני

סאפיינס הישראלית מעמיקה את פעילותה בצפון אמריקה והודיעה על רכישת Adaptik – ספקית תוכנה אמריקנית לניהול ביטוח אלמנטרי. סכום הרכישה ינוע בין 19.5 ל-22 מיליון דולר. העסקה מותנית בביצועים בעתיד ובהתחייבות של אנשי החברה הנרכשת להישאר ברוכשת. עם השלמת העסקה, שצפויה בסוף החודש, תהיה Adaptik בבעלות מלאה של סאפיינס.

בסאפיינס מעריכים שההכנסות של Adaptik ב-2017 יסתכמו ביותר מ-12 מיליון דולר ואומרים שמטרת הרכישה היא להרחיב את יכולותיה ואת נתח השוק שלה בתחום הביטוח, ולספק לשוק בצפון אמריקה פלטפורמה מקיפה של פתרונות דיגיטליים לביטוח אלמנטרי.

Adaptik ממוקמת בפנסילבניה, ומציעה מוצרים לניהול פוליסות וגבייה בתחום הביטוח האלמנטרי לניהול ענפי ביטוח הפרט והביטוח המסחרי. בסאפיינס אומרים שעם רכישתה, היא צפויה להציע פלטפורמה מלאה, או לחילופין מודולים עצמאיים, שיעניקו פתרונות לצרכיהם של מבטחים בתחום, ללא תלות בגודל החברה או בענפי הביטוח בהם היא עוסקת.

לדברי רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, "רכישת Adaptik סינרגטית ליכולות העכשוויות שלנו, ומאפשרת לנו להציע פלטפורמת ביטוח דיגיטלית, מודרנית ומקיפה יותר לשוק הביטוח האלמנטרי. פלטפורמה זו תהיה שילוב מנצח של Adaptik Policy, Adaptik Billing ו-Stream Claims, יחד עם הפתרונות הדיגיטלים הקיימים של סאפיינס לבינה עסקית ולאנליטיקה, פלטפורמת התקשורת הדיגיטלית שלה והטמעה מבוססת ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים