חדש: חנות אונליין לתעשיינים וליצרנים – "האמזון של התעשייה"

פלטפורמת המסחר אונליין של דאסו סיסטמס, 3DExperience Marketplace, תעניק גישה לעשיית עסקים עם מאות ספקים ויצרנים מרחבי העולם ● ספקי שירות ויצרנים ישראליים יכולים להצטרף, לפתוח חנות אונליין ולמכור לשוק הבינלאומי

ה-3DExperience Marketplace של דאסו סיסטמס. צילום: יח"צ

דאסו סיסטמס (Dassault Systems) רוצה לחולל מהפכה בשוק התעשייה והייצור העולמי: החברה חשפה אתמול (ג') בכנס Solidworks World 2018, שמתקיים בימים אלה בלוס אנג'לס, את חנות האונליין הראשונה בעולם לתעשיינים וליצרנים – 3DExperience Marketplace. החנות תאפשר לעסקים, לתעשיינים, ליצרנים ולמפעלים לשתף פעולה ולקיים פעילות מסחרית עם תעשיות וספקי שירות אחרים ברחבי העולם.

מדובר בפלטפורמת מסחר חדשה בענן למעצבים, למהנדסים וליצרנים, שמעוניינים לחולל שינוי בעולם התעשייה בדרך שבה שינו חנויות הצרכנות המקוונות את מורשת הקמעונות. באמצעותה יוכלו עסקים, קטנים כגדולים, למצוא ספקי שירותי ייצור – לרבות ספקי ייצור בתחום ההדפסה התלת ממדית, או לקבל רכיבים ספציפיים בייצור אישי, וגם לנהל נכון יותר את סביבת ספקי השירות הנוכחית שלהם. החנות תאפשר הזמנות של ייצור לפי דרישה, שירות איתור חלקים חכם ועוד.

נכון להיום מציעים את מרכולתם ב-3DExperience Marketplace כ-50 יצרנים דיגיטליים מכל העולם, עם יותר מ-500 מכונות ולמעלה מ-30 מיליון רכיבים מ-600 ספקים. בדומה לפלטפורמות מסחר מוכרות אחרות, גם כאן התחרות אונליין על כל לקוח תאפשר להם להיות תחרותיים יותר בעיצוב ובייצור, וכן להפחית סיכונים וטעויות. בנוסף, יהיה ניתן לנהל את כל היבטי העסקה בין הקונה למוכר – כמו תשלומים, מחירים וחיובים – ולספק תיעוד מלא של כל עסקה.

"החדשנות בעולם התעשייה מתרחבת הרבה מעבר לאימוץ תהליכי ייצור דיגיטליים. היא מתבטאת גם בהופעתם של שחקנים חדשים וביצירת קטגוריות חדשות של פתרונות, תהליכים ושירותים, כשהיא נותנת עדיפות לחדשנות בת-קיימא על פני תפוקה", אמר ברנרד שארלס, סגן נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "בהתבסס על פלטפורמת ה-3DExperience, שהייתה חלוצה בתחום הפלטפורמות העסקיות החווייתיות כבר ב-2012, ה-Marketplace 3DExperience הופכת את שרשרת האספקה לבעלת ערך: עסק וירטואלי יחיד המתנהל בפלטפורמה חברתית יכול לפרוץ בדרך חדשה לעשיית עסקים ולייצר חדשנות וערך בתעשייה. פלטפורמות אונליין ושווקים מקוונים כבר הוכיחו את כוחם ביכולת לשנות את שירותי הקמעונות, התחבורה והאירוח. המסר שלנו הוא: תתחילו להתכונן – העולם התעשייתי הוא הבא בתור, ואנחנו נהיה האמזון של התעשייה".

הכותבת הינה אורחת החברה בכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים