"עד 2020 – 83% מעומסי העבודה בארגונים יהיו בענן"

"מדובר על שינוי, מהפכה מהיסוד של כל תשתיות המחשוב - הכל נהיה XssS", כך אמר להב סביר, היזם ומנהל הטכנולוגיות הראשי של AllCloud

"ארגונים נדרשים לעשות את המסע לענן, כדי לייעל את התפעול שלהם ולהעמיק את הקשר שלהם עם הלקוחות. יותר ויותר ארגונים הבינו את זה. כך, לפי מחקר שפורסם בפורבס (Forbes), עד שנת 2020, 83% מעומסי העבודה הארגוניים יפעלו בענן, ממנו הם יקבלו את השירותים שלהם", כך אמר להב סביר, היזם ומנהל הטכנולוגיות הראשי של AllCloud.

סביר דיבר בכנס של החברה, שהתקיים היום (ג') בסינימה סיטי גלילות, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס השתתפו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. הכנס נשא את הכותרת AllCloud presents: Best of AWS re:Invent ונועד לעדכן את משתתפיו אודות החידושים והעדכונים השונים מכנס AWS האחרון שהתרחש בלאס-וגאס. הנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

כך, אמר סביר, "עד 2020 מתוך כלל השירותים שיסופקו מענן, AWS תספק 52% מהם, Azure-  21% וגוגל (Google) – 18%.

מהפכה מהיסוד של כל תשתיות המחשוב

"הנתונים הללו מעידים על מגמה ברורה ועקבית", אמר סביר, "מדובר על שינוי, מהפכה מהיסוד של כל תשתיות המחשוב – הכל נהיה XssS, כ-שירות". כך, אמר, "בכנס AWS האחרון הושקו 57 שירותים חדשים במגוון תחומים. מי היה מאמין שיגיע היום ונדבר על בסיס נתונים כשירות? זה הקסם הגדול של עבודה בענן, הזמינות הטכנולוגית לצריכה מיידית שלה".

"בינה מלאכותית ו-Alexa הן היום חלק מהחיים שלנו", אמר סביר. "שירותי הענן מכסים כיום כל תחום אפשרי. מדובר בתשתית שאין לה אח ורע, עם כלי ניהול מרכזיים, ויכולת אבטחה ברמה גבוהה. בדרך זו AWS מספקת אבני בניין מרכזיות ליישום אפליקציות במגוון תחומים, כגון ניתוח צופה פני עתיד – Analytics, האינטרנט של הדברים, IoT, ומובייל".

העושר הוא המפתח

לדבריו, "העושר הוא המפתח. מאז שנת 2008 ישנה האצה בקצב השירותים של אמזון ווב סרביסז. כיום הענן מספק עשרות שירותים בתחומי המחשוב, האחסון, תשתיות, תקשורת, בסיסי נתונים – ומגוון כלי ניהול. כך, בסך הכל הנפיקה החברה מאז שנת 2006 – 4,343 שירותים, מהם יותר מ-1,400 בשנה החולפת".

סביר ציטט ממחקרים של גרטנר (Gartner), לפיהם AWS מובילה את רביע הקסם שלה בעולם התשתיות כשירות, IaaS, זו השנה השביעית ברציפות. הוא הוסיף כי "AWS נמצאת בצמיחה כספית של 40% ויותר, מדי שנה – החדשנות היא מנוע הצמיחה שלה".

"הענן מביא לארגונים לדמוקרטיזציה של השירותים והתשתיות בארגון", סיכם סביר. "אנו מייצרים ערך ללקוחותינו, על ידי יצירת בסיס ידע ומצוינות בתחומי הענן. כך, אנו מאפשרים ללקוחותו ליהנות מעושר היכולות והקידמה הטכנולוגית של השותפות שלנו, ו-AWS בראשן".

"אנו מסייעים לגשר ולקצר את עקומת הלימוד וההטמעה של טכנולוגיות אלו בארגונים שאנו עובדים עימם. השותפות  עם AWS והיכולות הטכנולוגיות הייחודיות שלנו, מביאים אותנו לסייע לארגונים קטנים וגדולים, מקומיים ובינלאומיים, חדשניים ומסורתיים – ליהנות משלל היכולות, ולנוע עם הקידמה וההתחדשות בתחומי הענן".

"הענן מסייע לארגונים להתמודד עם אתגרי שוק משתנים ולהדביק את קצב השינויים בעולם כה תחרותי. אנו מסייעים לארגונים לעשות את השינוי התפיסתי – משירותים מקומיים לאלה הציבוריים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים