סרטון שתיעד התעללות בכלבה הפך ויראלי – הספרית המתעללת פוטרה

ספרית של חיות מחמד שעובדת בסניף של תאגיד PetSmart פוטרה באופן מידי, לאחר שווידיאו שהנציח כיצד היא מתעללת בכלבת שיצו קטנה שבה טיפלה נפוץ ברשת בסוף השבוע

התעללות בבעלי חיים - עד מתי? צילום אילוסטרציה: Adrianocz, BigStock

כמה כוח יש לרשת החברתית – כולנו יודעים. לעתים זהו כוח משחית, פוגעני ומסוכן, אבל לפעמים הוא גם גורם לטוב ומסייע במלחמה ברוע אנושי לא מובן.

עובדת PetSmart במחוז יוסטון שבטקסס פוטרה לאחר שצולמה בסרטון כשהיא מתעללת בכלבה – כך הודיע התאגיד, שהגיב לעשרות אלפי גולשים נסערים. הפיטורים הגיעו לאחר שהסרטון – שבו תועד היחס ה-"בלתי מתקבל על הדעת", להגדרת החברה, של הספרית לכלבת שיצו במהלך טיפול טיפוח – הפך לוויראלי.

את הסרטון צילמה באמצעות הסמארטפון שלה טרה לדר, לקוחה שהייתה בחנות ביום ה' האחרון, בזמן ההתעללות. לדר הזדעזעה מהאופן שבו העובדת מטלטלת את ראשה של הכלבלבה, תופסת את פניה ומושכת באוזניה בעת התספורת. התיעוד של ההתעללות בגורה הופץ ברשתות החברתיות והביא לתגובה ישירה של קהילת האונליין, שלא מקבלת אף פעם התעללות בחיות מחמד.

"לנקוט בפעולה ולהראות למישהו שזה קורה"

"התרגזתי ורציתי שתהיה לי הוכחה, כדי שאוכל לנקוט בפעולה ולהראות למישהו שזה קורה", אמרה לדר לרשת Fox 26 Houston. היא סיפרה שחיכתה לבעלים של הכלבה, ברוק ווברס, וכשזו באה ל-PetSmart לאסוף את החברה הקטנה שלה סיפרה לה על שאירע. ווברס הנחרדת שיתפה את הסרטון של לדר בפייסבוק (Facebook), וזה זכה בתוך זמן קצר בעשרות אלפי שיתופים על ידי משתמשים אחרים וזועמים.

הפוסט ובו הסרטון נצפה עד כה על ידי כ-563 אלף איש. ווברס כתבה בו: "פשוט לקחתי את הכלבה שלי כדי להסתפר וכשיצאתי, הגברת הזאת ניגשה אליי ואמרה שהיא מחכה שעה כדי לראות של מי הכלבה הזאת בגלל הדרך האכזרית שבה הספרית התנהגה אליה". ווברס הוסיפה והסבירה: "היא שלחה אליי את הווידיאו הזה ואני עם בחילה קשה". היא חתמה את הפוסט בבקשה לשתף את הסרטון, וכך היה.

לאחר שנודע ל-PetSmart על התיעוד הקשה, הודיעה החברה שפיטרה מיד את העובדת – רק שעות ספורות לאחר האירוע. "למדנו על הווידאו של התספורת הערב. טיפול כזה אינו מקובל לחלוטין. המטפלת אינה קשורה עוד ל-PetSmart ", כתב התאגיד בדף הפייסבוק שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים