קבוצת פלייטיקה מתרחבת ומגייסת 100 עובדים

הקבוצה שוכרת את הקומה ה-51 במגדל עזריאלי שרונה, שם יתמקמו Jelly Button שבבעלותה וזרוע ההשקעות החדשה Playtika Growth Investments

התרחבות מעבר לגיימינג. פלייטיקה

חברת המשחקים העולמית פלייטיקה (Playtika) מתרחבת בישראל ומגייסת 100עובדים בתחומי השיווק, טכנולוגיה, אנליזה, ועוד. כחלק מהמהלך שוכרת הקבוצה את הקומה ה-51 במגדל עזריאלי שרונה תל אביב, בשטח של 2,400 מ"ר.

חברת משחקי הקז'ואל Jelly Button שנרכשה לאחרונה על ידי פלייטיקה, תעבור אל המגדל ממשרדיה הנוכחיים בתל אביב, וכן זרוע ההשקעות החדשה Playtika Growth Investments תעבור גם ממטה החברה שבהרצליה פיתוח.

במטה קבוצת פלייטיקה בהרצליה פיתוח מועסקים כיום 400 עובדים. לחברה 15 משרדים בעולם; בלוס אנג'לס, לאס וגאס, שיקגו, מונטריאול, בואנוס איירס, סידני, טוקיו, בוקרשט, מינסק, קייב, ויניצה ודנייפר. הקבוצה מעסיקה מעל 1,800 עובדים.

לדברי ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של פלייטיקה, "הביקוש הגדל לעובדים חדשים נובע מהצמיחה המשמעותית של החברה בשנה האחרונה ולגדילתה עקב הרכישות האחרונות. המשרדים החדשים ישמשו את Jelly Button, המייצרת משחקי קז'ואל ואת Playtika Growth Investments המציעה מודל של כסף חכם המחובר לצוותים המקצועיים של Playtika".

לפרטים נוספים אודות משרות פתוחות  של הקבוצה:

לחצו כאן.

לחצו כאן.

לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים