"האפליקציות הן המניע העסקי החדש – והמפתחים הם הלקוחות החדשים"

"ה-IT הארגוני הוא זה המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית, והטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות למנוע הצמיחה של הארגונים", כך לדברי קאוסטאב דאס, סגן נשיא לניהול מוצרים, סיסקו העולמית

קאוסטאב דאס, סגן נשיא לניהול מוצרים, סיסקו העולמית. צילום: יש אווירה

"הנורמלי החדש ב-IT הוא הכל – אבל שונה מהעבר והוא יותר – יותר מערכות ויותר מורכב. במסגרת זאת יש שינוי גם בהיבט הכלכלי וגם בהיבט הטכנולוגי. האפליקציות כיום הן המניע העסקי החדש ואילו הלקוחות החדשים הם המפתחים", כך אמר קאוסטאב דאס, סגן נשיא לניהול מוצרים, סיסקו (Cisco) העולמית.

דאס דיבר בפתח יומה השני של ועידת יערות הכרמל 2018 שערכה בינת תקשורת ומחשבים. הכנס הייעודי לאנשי המגזר הביטחוני, נערך היום (ה'). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, החל אתמול (ד') ויסתיים מחר. הוא מתקיים במלון יערות הכרמל, בהשתתפות מאות בכירים מההיי-טק, ומהמגזר העסקי, הציבורי והביטחוני. את הכנס הביטחוני היום הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי דאס, "העולם הדיגיטלי החדש כולל בתוכו מגמות טכנולוגיות רבות. אחת מהן היא דטה סנטר מונע-כוונה, Intent-based Data Center – פלטפורמה לומדת ואוטונומית. הדור הבא, זה של הדטה סנטר – מזהה מה האפליקציות 'דורשות' ומה מצב הרשת".

להצליח במסע הדיגיטלי המורכב

ה-IT הארגוני, ציין דאס, "הוא זה המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הטכנולוגיה היא זו שמעניקה את היכולת להיות למנוע הצמיחה של הארגונים. לנו, בסיסקו, יש פלטפורמה דיגיטלית לארגונים מקצה לקצה".

לדבריו, "הפלטפורמה מכוונת-עסקית, עם מעטפת אבטחה כוללת – לדטה סנטר, לענן ולתחנות הקצה. היא פועלת על בסיס מידע מבוסס-הקשר, עם ניתוח של המידע של הרשת – המגיע מנקודות הקצה, מהאפליקציות ומההתקנים".

הדור הבא של הדטה סנטר, הסביר דאס, "עונה על כמה אתגרים בעולם החדש: הצורך בהאצת הפעילות של ה-IT הארגוני, כך שיענה לדרישות העסקיות של הארגון – הגדלת המכירות; הנחיצות 'להבין' את האפליקציות על מנת להשיג לקוחות חדשים; היכולת לפעול בסביבה מרובת עננים; הכנסת יכולות של בינה מלאכותית, לימוד מכונה, מיכון ותזמור אל תוך התפעול שלו".

בדרך זו, הסביר, "הדטה סנטר לומד תוך כדי תנועה, משפר בצורה עצמאית את פעילותו ואוכף את מדיניות אבטחת המידע. כך הוא עונה למשימה החדשה שלו: לסייע להיבטים העסקיים של הארגון, שיותר ויותר תלויים בו מאשר בעבר".

לדבריו, "בעולם החדש, הלקוחות מצפים לקבל חוויית שירות מהארגון, שזהה לזו שהם רגילים לקבל כצרכנים במגזר הפרטי. על המנמ"רים לעמוד כיום באתגר זה של אספקת חוויית שירות קלה וידידותית, ובמקביל – עליהם לעשות זאת בצורה מאובטחת".

"העסק כיום תלוי בדטה סנטר", סיכם דאס, "ועליו לענות לאתגרי העולם החדש, אשר דורשים למידה, הגנה ופועל עצמאית בסביבה מרובת עננים. הטרנספורמציה הדיגיטלית לא מסתיימת בדטה סנטר: הפלטפורמה של סיסקו יכולה לעזור ללקוחות הארגוניים להצליח במסע הדיגיטלי המורכב"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים