נפרדנו כך: מיקרוסופט מבטלת את שילוב Cortana עם Dynamics 365

על אף המהלך המדובר, החברה הודיעה כי היא כן מתכוונת לשלב חוויות של סייעת אישית ממוחשבת בחבילות היישומים הארגוניים שלה, כולל שילוב של פקודות בדיבור, וכולל אלמנטים של Cortana עצמה

היי שלום, קורטנה בניידים וברמקולים

מיקרוסופט (Microsoft) החליטה, מצד אחד, לבטל את הפרויקט הנוכחי בו היא בודקת את שילוב של הסייעת האישית שלה, Cortana, עם Dynamics 365 ו-Dynamics CEN Onlune. מצד שני, מספר שעות לאחר ההודעה שהיא מפסיקה את הסקירה המוקדמת של הנושא בחבילות היישום הללו, היא הודיעה בבלוג הרשמי של Dyanmics 365. כי היא כן מתכוונת לשלב חוויות של סייעת אישית ממוחשבת בחבילות היישומים הארגוניים שלה, כולל שילוב של פקודות בדיבור, וכולל אלמנטים של Cortana עצמה.

מבלבל? ברור. בעיקר כשמיקרוסופט לא סיפקה הסבר ברור מדוע היא סיימה, כצעד ראשון, את הניסוי הנוכחי.

כך או כך, בשורה התחתונה, משתמשי Dynamics 365 Online בגרסאות 8.x ו-9.x וכן ב-Dynamics CRM Online 2016 Update, שהתרגלו בתקופה האחרונה לשילוב עם היכולות של Cortana ב-Windows, לא יקבלו יותר הודעות ומידע מ-Cortana אודות פעילויות מכירה שונות, חשבונות שראוי להתייחס אליהם ופגישות שצריך לקבוע או להגיע אליהן. בנוסף, מידע שמגיע מ-Dynamics 365 לא יופיע יותר בתפריט החיפושים והמידע של הסייעת.

למרות הוויתור, לפחות כרגע, על שילוב של סייעת דיגיטלית אישית בערכת ה-CRM/ERP המובילה של מיקרוסופט, החברה ממשיכה לנסות להרחיב את יכולות הבינה המלאכותית המשולבות בערכות התכונה הללו, כולל הוספת מודל שמספק יכולות חיזוי לפעילויות המכירה והשירות. במקביל החברה בודקת הוספת יכולת זיהוי תמונות מהירה למודל הכספים והפעולות של Dynamics 365.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים