החיים על פי סמסונג: קישוריות חלקה ובינה מלאכותית

החברה הציגה ב-CES שורה של מוצרים, ביניהם פלטפורמה טכנולוגית לבניית מכוניות, מקרר שמלבד השמירה על טריות המזון, מאפשר לדעת מה קורה בבית, וטלוויזיה ששמה הוא כמו של להיט של פינק פלויד

טים בקסטר, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס צפון אמריקה, מציג את פלטפורמת DRVline של החברה. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) חשפה ב-CES, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, שמתקיימת בימים אלה בלאס וגאס, את חזונה לשנים הקרובות והציגה מגוון מוצרים שהמכנה המשותף ביניהם: כולם "מדברים" עם כולם ומכל מכשיר. מדובר בשלל מוצרים בתחום הטכנולוגיה הצרכנית: טלוויזיית ענק, ששמה הוא כשם שיר של להיט ענק של פינק פלויד, מקרר חכם ופלטפורמה טכנולוגית לבניית מכוניות.

אסטרטגיית האינטרנט של הדברים של החברה נועדה לאפשר קישוריות בין מכשירי סמסונג בבית, במשרד ותוך כדי תנועה. החברה פועלת כדי להפוך את כל מוצריה למכשירים המחוברים ביניהם עד 2020. בנוסף, היא הודיעה על תכניתה לקדם אימוץ IoT באמצעות פלטפורמה פתוחה, עקבית ואינטליגנטית.

עוד חשפה סמסונג בתערוכה את DRVline – פלטפורמת פתוחה, מודולרית ומדרגית, שמאפשרת ליצרניות לבנות מכוניות מתקדמות ומותאמות אישית. היא מיועדת ליצרני ציוד מקורי (OEM) ומהווה שירות ניידות (MaaS) בשוק האוטונומי. זוהי פלטפורמת חומרה פתוחה שניתנת להרחבה, ומאפשרת לשלב את הטכנולוגיה בכלי רכב חדשים, תוך בניית בסיס לציי רכב עתידיים.

טלוויזיית The Wall של סמסונג. צילום: יח"צ

טלוויזיית The Wall של סמסונג. צילום: יח"צ

טלוויזיית "החומה"

בין המוצרים החדשים, הציגה סמסונג טלוויזיה בגודל 146 אינץ', שהיא מכנה בשם The Wall (החומה). הטלוויזיה מבוססת על טכנולוגיית microLED, שמאפשרת להציג ניגודיות גבוהה ותמונה איכותית, למרות הגודל הענק. המסך הוא בעל רזולוציית 8K אבל מסוגל גם להציג תכנים גם ברזולוציות נמוכות יתר. משולבות בו תכונות נוספות, כמו Bixby, הסייעת הקולית של סמסונג, ובינה מלאכותית.

עוד הציגה סמסונג את המקרר הביתי שלה, שמשמש גם כמעין האב ביתי. הוא בעל תכונות חכמות, ומלבד תפקודו כמקרר ש-"דואג" לתכולת המזון שבו, הוא מחובר למכשירים אחרים ומשמש כנקודת תקשורת ביתית. כך, על חזיתו ממוקם מסך, שניתן להקרין – או לבקש ממנו בדיבור, באמצעות Bixby – את יומן הפגישות, לצפות בערוצי טלוויזיה, לקבל התראה מחדרים אחרים בבית – למשל, שהתינוק בוכה – או לדעת מי בדיוק נכנס הביתה.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים ל-CES 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים