אפל: מתנצלת על האטת מכשירים ומציעה פיצוי

הענקית מקופרטינו הוציאה התנצלות רשמית על האטת מכשירי iPhone, והציעה החלפה זולה יותר לסוללות לכל משתמש שמכשירים iPhone 6 ואילך ● בנוסף היא תוציא עדכון ל-iOS שיספק למשתמשים "שקיפות רבה יותר לבריאות הסוללה של ה-iPhone שלהם"

מודה בהאטה מכוונת. אפל. אילוסטרציה: BigStock

חברת אפל (Apple) הוציאה ביום ה' האחרון מכתב התנצלות רשמי בפני משתמשי מכשירי ה-iPhone שלה, לאחר ביקורת על האטת המכשירים אשר להם סוללות ישנות יותר. החברה גם הורידה את המחיר שהיא גובה תמורת החלפת סוללות במכשירים ישנים יותר ואמרה כי "אנחנו יודעים שכמה מכם מרגישים שאפל אכזבה אתכם ואנחנו מצטערים".

ענקית הטכנולוגיה הודיעה גם כי תפחית את המחיר להחלפת סוללה בטלפון בעבור כל בעלי ה-iPhone 6 או מכשירים מתקדמים יותר, שמכשיריהם נמצאים כבר מחוץ לאחריות. בארה"ב יעמוד המחיר על ל-29 דולר בשנה הקרובה – מינואר ועד דצמבר 2018 – במקום 79 דולר בעבר. כמו כן אמרה החברה שתפרסם עדכון תוכנה בתחילת 2018 ושזה יכלול "תכונות חדשות המעניקות למשתמשים שקיפות רבה יותר לבריאות של הסוללה במכשירי ה-iPhone שלהם, כך שיכולו לראות בעצמם אם מצבה משפיע על הביצועים".

החלפה לסוללת iPhone זולה יותר תוצע גם ללקוחות ברחבי העולם, ואפל הבטיחה לספק פרטים על כך בקרוב באתר האינטרנט שלה.

אפל התמודדה עם תביעות משפטיות של צרכנים מאז שהודתה כי האטה את הביצועים בכדי להתאימם לסוללות, מה שאפשר לשגשוג של כר תיאוריות קונספירציה נרחב, שביסודן הטענה כי החברה מאטה את הטלפונים החכמים הישנים על מנת לדחוף לקוחות לרכוש מודלים חדשים יותר.

מעניין להיזכר כי בניסיון להסביר את התנהלותה אמרה אפל לאחרונה, ולפני ההודאה בהפחתת המהירות, לרויטרס (Reuters) כי בשנה שעברה שחררה תכונה בעבור iPhone 6, iPhone 6s ו-iPhone SE במטרה למתן פסגות-מיידיות בעת הצורך בלבד, ובכדי למנוע מהמכשירים כיבוי בלתי צפוי בתנאים אלה. לטענת החברה "כעת הרחבנו את התכונה הזו ל-Iphone 7 עם iOS 11.2, ואנו מתכננים להוסיף תמיכה למוצרים אחרים בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים