"העידן הדיגיטלי משנה משמעותית גם את סביבת העבודה"

"דור ה-Z מביט על הטכנולוגיה הקיימת במקום העבודה והיא מהווה שיקול מכריע בבחירה שלו", אמר אורן לוי, מנהל תחום מחשוב אישי-עסקי ב-Dell-EMC ישראל

אורן לוי, מנהל תחום מחשוב אישי-עסקי ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

"העולם המודרני מתאפיין בקצב עבודה מהיר ובכך שהעבודה נעשית לא רק במקום העבודה. העבודה כבר איננה מקום – אלא פעילות, המבוצעת במקומות שונים ובזמנים שונים. העידן הדיגיטלי משנה היבטים רבים באופן בו העובדים עובדים, ובתוכם – את סביבת העבודה", כך אמר אורן לוי, מנהל תחום מחשוב אישי-עסקי ב-Dell-EMC ישראל.

לוי דיבר בפתח אירוע בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT, בשיתוף מיקרוסופט (Microsoft) ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (ד') בוויסקי בר בתל אביב.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

לדבריו, "התשובות לשאלות מתי והיכן אנשים עובדים משתנות באופן משמעותי. הגבולות של מקום וזמן העבודה מיטשטשים, העובדים מצופים לעבוד מהר יותר ולשתף פעולה עם אנשים רבים יותר – וכל זאת בצורה חלקה ובלא תקלות. האינטנסיביות הפכה לנורמה בעולם העסקים כיום, על מנת לעמוד בתחרות ולהצליח".

"הדור הבא בשוק העבודה", אמר, "הוא כבר דור ה-Z, שמביט על הטכנולוגיה הקיימת במקום העבודה והיא מהווה שיקול מכריע בבחירה שלו. מחקרים מעלים ש-82% מהדור הבא של העובדים יבחרו את מקום עבודתם על פי הטכנולוגיות הקיימות שם". הוא ציין כי "הדינמיקה והמהירות הנדרשים מהעובדים, מביאות את העובדים לעבוד אף מעבר לשעות העבודה, וכיום כבר 60% מהעובדים עושים זאת. נתון מחקרי נוסף הוא ששני שלישים מהעובדים יעבדו מביתם, או בכל מקום אחר מחוץ למשרד".

"מדובר באתגר משמעותי עבור מערכי ה-IT הארגוניים, בשני ממדים: האחד הוא אבטחת מידע. רוב הפריצות והחדירות המתרחשות כיום נעשות אצל משתמשי הקצה. ממד שני הוא הניהול, שקשה יותר לביצוע כשהעובדים לא נמצאים במשרד. אתגרים אלה אינם חדשים, אולם הם ימשיכו ללוות את ה-IT ביתר שאת בעתיד", אמר לוי.

"האבולוציה של המחשב האישי ממשיכה לצמוח במהירות שיא", הוסיף. "יצירת סביבת עבודה נטולת כבלים היא ההתקדמות הטבעית באבולוציה של העובד המודרני וסביבת עבודתו. זו הסיבה שדל השיקה את ה-Latitude 7285 – הלפטופ ההיברידי הראשון בעולם, שנטען גם באמצעות משטח טעינה ומיועד בעיקרו לשוק העסקי. מדובר במחשב דק וקל, שהמשתמשים בו יכולים בקלות להיכנס ולצאת מסביבת העבודה, תוך חוויית טעינה קלה ונוחה".

"Dell-EMC עורכת מחקרים רבים על תחום לקוחות הקצה, על מנת להביא את הפתרון הכולל לארגונים", ציין. "כך, בנינו מודל של 'חמש הפרסונות', המתייחס לסוגי משתמשי הקצה בארגונים. הסוג הראשון הוא המשתמש המשרדי, Desk Centric. השני הוא Corridor Worrier, שמבלה מחצית מזמנו במשרד ובשאר הזמן הוא בפגישות בשטח. הסוג השלישי הוא On The Go – אנשי מכירות המסתובבים בחוץ, הרביעי הם ה-Remote Workers, שעובדים מהבית, והחמישי – העובדים הנישתיים, מהנדסים או בעלי מקצועות אחרים, שהמחשבים שלהם דורשים יכולות מיוחדות, תוכנות מיוחדות או מחשבים מוקשחים לאנשי המגזר הביטחוני וכוחות החירום וההצלה".

לדברי לוי, "כלי הניהול של דל (Dell), ה-Dell Command Suite, מפשטים משמעותית את הסיבוכיות והמורכבות הכרוכים בניהול של מכשירים רבים, שנמצאים בכל מקום. בתחום אבטחת המידע אנחנו מספקים לארגונים את ה- DDPE (ר"ת Dell Data Protection Encryption) – תפיסת אבטחה של כלל מוצרי הקצה".

נועה קריסי, מנהלת מוצר תחנות עבודה מקצועיות ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

נועה קריסי, מנהלת מוצר תחנות עבודה מקצועיות ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

לוי סיכם באמרו כי "בעקבות המיזוג בין שתי החברות, אנחנו חווים גידול דו ספרתי באחוזים בפעילות שלנו. ב-2018 נרחיב את היקף פעילותנו ונגדיל את מערך המכירות שלנו לתחום".

"טכנולוגיות חדשניות יביאו לשיתוף פעולה ולעבודה יעילה יותר"

נועה קריסי, מנהלת מוצר תחנות עבודה מקצועיות ב-Dell-EMC ישראל, אמרה כי "לכל אחד מחמשת סוגי המשתמשים בעבודה אנחנו מייעדים סוגים שונים של רכיבי מחשוב: מחשב נייח במשרד, מחשב נייד או 2in1". לדבריה, "החברה מובילה במדינות רבות בעולם בתחום של תחנות עבודה מקצועיות, מסדרת Dell Precision. שמנו לנו כמטרה להגדיל את נתח השוק שלנו ולספק מוצרים ייחודיים, כגון Dell Canvas".

לדבריה, "טכנולוגיות חדשניות כמו האינטרנט של הדברים ומציאות מדומה עשויות להפוך לחיוניות בסביבת העבודה בעתיד הקרוב וישפיעו על האופן שבו נשתף פעולה ונעבוד באופן יעיל יותר. נראה כי מרביתנו מצפים בקוצר רוח שטכנולוגיה תיקח חלק גדול יותר בסביבת העבודה שלנו".

קריסי סיכמה באמרה כי "אחד התחומים שיש עליו מיקוד הוא עולם המציאות המדומה, שהולך וגדל במגוון רחב של ארגונים במגזרי תעשייה שונים – בחברות ייצור, רפואה ועוד. תחנות העבודה המקצועיות של דל נותנות מענה לתחום. זאת, בנוסף ליתרונות הנובעים מהמיזוג שלה עם EMC, המאפשרים לתת למשתמשים פתרון יצירתי ברמות של החומרה, התוכנה, ניהול כלל המכשירים והתחנות – ומעטפת אבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים