Booking.com משיקה תכנית לסטארט-אפים בתחום התיירות

במסגרת התכנית, בשנת 2018, תכפיל החברה את תמיכתה בחברות סטארט-אפ ובחברות המובילות שינוי בחוקי המשחק של ענף התיירות ● התכנית תכלול גם סדרת אקסלרטורים וקרן חדשה, בהיקף של 2 מיליון יורו, לעידוד פרויקטים חברתיים חדשניים בתחום התיירות בת הקיימא

Booking.com

חברת Booking.com מכריזה על תכנית Booking Booster לשנת 2018. בין התאריכים 6-8 במרץ תערוך Booking.com בתל-אביב אירוע שיספק כלים, תובנות והכוונה לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן בענף התיירות.

תכנית Booking Booster 2018 – שנועדה להרחיב ולהאיץ פרויקטים חדשניים בתחום התיירות ומבוססת על תכנית דומה ומצליחה משנת 2017 – כוללת מפגשי האצה (accelerators) שיתקיימו במשך שלושה שבועות באמסטרדם, ומיועדים להרחבה והאצת פרויקטים של ארגונים חברתיים העוסקים בענף התיירות. במסגרת התכנית תעניק החברה שני מיליון יורו כפרס. בנוסף לכך, החברה מכריזה על תכניותיה להרחיב עוד את מאמציה לתמוך בארגונים וביחידים בתעשיית התיירות, באמצעות שתי יוזמות חדשות נוספות ובתמיכה בסך כולל של יותר מארבעה מיליון יורו, שתהיה זמינה בשנת 2018.

התכנית הראשונה שיוזמת החברה היא Booster Labs, סדרה של תכניות ממוקדות שיתקיימו במספר אזורים גיאוגרפיים שונים בכל העולם, שמטרתם לספק לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן בענף התיירות את הכלים, התובנות והכישורים הנדרשים כדי לשגשג ולהגדיל את השפעתן על הענף.

היוזמה השנייה היא קרן Booking Care, תכנית מענקים נפרדת בהיקף של 2 מיליון יורו המיועדת לעודד יזמים חברתיים ללא מטרות רווח בענף התיירות לחפש פתרונות חדשים ובלתי צפויים לחיזוק קהילות מקומיות, שימור וקידום תרבות, הגנה על משאבי טבע והפצה שוויונית יותר של פעילות תיירותית.

"תכנית Booking Booster, יוזמת Booking Booster Labs החדשה וקרן Booking Cares, תוכננו במיוחד כדי לתמוך בשחקנים המובילים חדשנות בעולמות השונים של תחום התיירות.", אמרה גיליאן טנס, מנכ"לית Booking.com. "על ידי זיהוי, מימון וחניכה של חברות סטארט-אפ בשלבי הקמה ראשוניים, מיזמים חברתיים שנמצאים בצמיחה, פרויקטים ללא כוונת רווח ואנשים בעלי כוח השפעה גדול מאוניברסיטאות, ממשלות וארגונים לא ממשלתיים שמאחדים את כולם, אנו יכולים לסייע ולהשפיע בצורה משמעותית הרבה יותר. אנו יכולים להעצים אנשים וארגונים כדי שיביאו לשינוי אמיתי כדי לייצר עתיד בריא יותר ובר-קיימא עבור אלפי יעדים בכל רחבי העולם".

האצה לארגונים חברתיים בצמיחה

בנוסף, במסגרת תכנית Booking Booster לשנת 2018, תבחר Booking.com ותזמין קבוצה קטנה של ארגונים חברתיים מענף התיירות, המוכנים לכלול את התכנית העסקית הקיימת שלהם ולהאיץ אותה בטווח של שלושה שבועות אינטנסיביים באמסטרדם, במהלך חודש מאי 2018.

תכנית ההאצה תכלול סדרה של הרצאות, סדנאות מעשיות ומפגשי הדרכה, שתגיע לשיאה עם קבלת מענק של עד 500,000 יורו מקרן Booking.com, שנאמדת בשני מיליון יורו, בכדי לתמוך בשלב הבא של הפרויקט המשותף ולהבטיח את צמיחתו. בנוסף, כל הארגונים החברתיים יקבלו מספר חודשים של יעוץ והדרכה שוטפת מהמומחים של Booking.com, כמו גם הזדמנויות ואפשרויות לשיתוף פעולה עם החברה בנוגע ליוזמות וחידושים פוטנציאליים שיסייעו להאיץ את צמיחתם בעתיד.

סמינרים עבור סטארט-אפים בשלבים ראשונים

בכדי לסייע לטפח ולעודד יוזמות בשלבים המוקדמים ביותר של סטארט-אפים בתחום התיירות, מציגה Booking.com גם את Booster Labs המספקת לחברות תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

במהלך שלושה ימים תשתתף קבוצה המונה בין 10 ל-15 חברות סטארט-אפ שנבחרו בסדנאות מעשיות והרצאות, שיוצגו על ידי מומחים לצמיחת חברות סטארט-אפ ולתיירות בת-קיימא. בנוסף, מדריכים מקצועיים יספקו הדרכה ותמיכה בזמן תהליכים למיצוי הזדמנויות לצמיחת העסק שלהן. תכניות אלו יגיעו לשיאן כשכל סטארט-אפ יציג את תכנית העבודה שלו בפני צוות של מומחים בניסיון לזכות במענקים של בין 10,000 יורו ועד 25,000 יורו מקרן נפרדת שהוקמה במיוחד עבור Booster Labs.

התכנית הראשונה של Booster Lab התקיימה במהלך סוף שבוע בברצלונה, כאשר האירוע הבא מתוכנן להתקיים, כאמור, בתל אביב.

ההרשמה לאירוע בתל-אביב נסגרת ב-7 בינואר 2018. למידע נוסף: booster.bookingcares.com.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים