ווטסאפ נוטשת תמיכה בחלק ממערכות ההפעלה הישנות

החברה לא תרשום עוד משתמשים חדשים דרך ה-OS הוותיקות אך תמשיך לשרת את מי שכבר נרשם דרכן, אולם היא מפצירה במשתמשים - עדכנו גרסאות

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

פחות משבוע לפני שמסתיימת השנה, פירטה חברת וואטסאפ (WhatsApp) בבלוג הרשמי שלה את תכניותיה בקשר לתמיכה במערכות הפעלה ישנות. החדשות החמות – סוף עידן התמיכה ב-BlackBerry OS (כולל Blackberry 10) וב-Windows Phone 8 ב-31 בדצמבר.

זה לא אומר שאפליקציית ההודעות המידיות הפופולרית לא תפעל במכשירים הנושאים את מערכות ההפעלה הללו, אלא שכבר לא יהיה אפשר ליצור חשבונות חדשים או לאשר חשבונות קיימים דרכן. בנוסף, וואטסאפ מזהירה: "מאחר שלא נמשיך לפתח בעבור הפלטפורמות האלה, תכונות מסוימות עשויות להפסיק לתפקד".

העצה של וואטסאפ לבעלי המכשירים הנושאים את מערכות ההפעלה הללו: "הפלטפורמות האלה אינן מאפשרות את היכולות שאנו זקוקים להן לצורך הרחבת התכונות של האפליקציה בעתיד. אם אתם משתמשים באחד המכשירים הסלולריים שמושפעים מהשינוי, אנו ממליצים לשדרג לגרסת מערכת הפעלה חדשה יותר, או לגרסת אנדרואיד 4 ויותר, iOS 7 ומעלה, או Windows Phone 8.1 ומעלה, כדי להמשיך ולהשתמש בוואטסאפ".

"אם יש לכם אחד מן המכשירים האלה, פשוט התקינו וואטסאפ ואמתו את מספר הטלפון על המכשיר החדש. זכרו שוואטסאפ ניתנת להפעלה עם מספר טלפון אחד על מכשיר אחד בו-בזמן. כרגע אין שום אפשרות להעביר את היסטוריית ההודעות בין הפלטפורמות. מכל מקום, אנו מספקים את האפשרות לשלוח את היסטוריית השיחות שלכם לכתובת אימייל". החברה שולחת את המשתמשים ללמוד כיצד לייצא היסטוריית שיחות באנדרואיד וב-iPhone, ב-Windows Phone, Nokia S40, BlackBerry, וכן ב-BlackBerry 10.

משתמשי בלקברי (BlackBerry) שיהיו מעוניינים להמשיך לעדכן את האפליקציה ייאלצו לעבור למכשיר בלקברי אנדרואידי. משתמשי Windows Phone יוכלו להמשיך לעדכן את האפליקציה במכשירים המופעלים ב-Windows 10. בהקשר למכשירי נוקיה (Nokia) ישנים – התמיכה במערכת ההפעלה Nokia S40 תיפסק ב-31 בדצמבר 2018. מכשירי אנדרואיד ישנים (עם המערכות 2.3.7 ופחות) יקבלו את התמיכה הממושכת ביותר: עד 1 בפברואר 2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים