זיהוי פנים יפתח בקרוב גם את מכשירי OnePlus 5

בעקבות דרישה של משתמשי המכשיר - תכונת ביטול נעילה באמצעות זיהוי פנים תשולב במכשירים מדגם OnePlus 5 אך תהיה שנה מזו שמשמשת לכניסה למכשירי iPhone X

OnePlus מדגם קודם - 5. צילום: יח"צ

כאשר OnePlus השיקה בנובמבר השנה את דגם 5T שלה, שנחשב אחד הסמארטפונים הטובים בשוק, אחת התכונות החדשות שלו הייתה ביטול נעילת המכשיר באמצעות זיהוי פנים. ואולם שלא כמו ה-iPhone X של אפל (Apple), התכונה במכשיר זה מבוססת על צילום סלפי על ידי המצלמה ולא באמצעות מצלמת אינפרה-אדומה עם צילום עומק. המשמעות היא שהתכונה במכשיר ה-5T בטוחה פחות לשימוש, אך מנגד – היא מהירה יותר ומבוססת על תוכנה בלבד ולא על חומרה יקרה.

היעדר החומרה הייעודית מאפשר ליצרנית לשלב את התכונה גם בדגמים ישנים יותר, וזה בדיוק מה שהחברה מתכוונת לעשות.

מייסד OnePlus, קארל פי, הודיע בטוויטר (Twitter) לפני יומיים, שתכונת ביטול הנעילה באמצעות זיהוי פנים תשולב במכשירים מדגם OnePlus 5, זאת בעקבות תגובות של משתמשי המכשיר שביקשו זאת. ההודעה בוודאי משמחת את בעלי דגם OnePlus 5, אך מנגד – לא צוין בהודעה לוח זמנים או תאריך כלשהו, וההערכה היא שזה יקרה בעוד שבועות מספר, ואולי חודשים מספר.

OnePlus ידועה בהיותה קשובה למשתמשים, וזוהי דוגמה נוספת לכך. יצרניות סמארטפונים אחרות בדרך כלל משלבות את התכונות החדשניות במכשירים מהדגמים החדשים, אבל נראה ש-OnePlus הפנימה, שאין זה רעיון טוב לזנוח את התמיכה במכשירים שהם עדיין לא בני שנה, והחליטה לעדכן גם את הדגם הקודם שלה בתכונות החדשניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים