רון גורדון מונה למנהל התוכן באופטימוב

הוא יביא את ידיעותיו מתחום העיתונות והתקשורת אל מחלקת התוכן של החברה, שהוקמה ב-2009 ומציעה מערכת לשימור ומקסום שווי לקוחות על ידי מודלים תחזיתיים

רון גורדון. צילום: קרן בדר

רון גורדון מונה למנהל מחלקת התוכן בחברת ההיי-טק אופטימוב.

לגורדון ניסיון של כ-15 שנים בתחום התקשורת. את דרכו החל בערוץ הספורט, שם נמנה על הצוות המייסד של אתר הערוץ, ושימש בו ככותב, עורך ומגיש. בהמשך הצטרף לעיתון כלכליסט שם כיהן כעורך, ראש דסק החדשות, עורך עמוד השער ורכז כתבים על פני תקופה של למעלה מחמש שנים. גורדון גם כתב טורים לעיתון, בעיקר בנושאי ספורט וביקורות ספרים. בתפקידו האחרון שימש כעורך המשנה בחטיבת הדיגיטל של רשת, שם ניהל צוות עורכים וכתבים שמנה כ-25 אנשים.

אופטימוב, שהוקמה ב-2009 על ידי פיני יקואל, שמשמש כמנכ"ל החברה, פיתחה מערכת לשימור ומקסום שווי לקוחות על ידי מודלים תחזיתיים מתקדמים המאפשרים לארגונים לעבד מידע רב, ולנתח ולאפיין את לקוחותיהם.

גורדון בן ה-40, בעל תואר ראשון במשפטים, מחליף בתפקידו החדש את נטע גורביץ', לשעבר העורכת הראשית של הוצאת ידיעות ספרים, שייסדה את מחלקת התוכן של אופטימוב, במטרה לשמר ולהפיץ את הידע הרחב הקיים בחברה ממומחים בתחומי עיבוד הנתונים, מידול, בינה מלאכותית, מר-טק ואסטרטגיות שימור לקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים