אנודוט השלימה סבב גיוס של 23 מיליון דולר

הסכום שגייסה החברה, שמציעה פלטפורמה מבוססת למידה ממוחשבת לניתוח נתונים, ישמש לפתיחת סניפים בלונדון ובאסיה, להתרחבות בארצות הברית ולהעמקת פעילות השיווק והמכירות

מימין: עירא כהן, דוד דריי ושי לנג, מייסדי אנודוט. צילום: דוד גארב

אנודוט (Anodot) הישראלית, שמציעה פלטפורמה מבוססת למידה ממוחשבת לניתוח נתונים, הודיעה היום (ד') כי השלימה סבב גיוס של 23 מיליון דולר. הסבב הנוכחי, שהוא השני שאנודוט מבצעת, הובל על ידי Redline Capital Management, יחד עם המשקיעים הקיימים – קרן אלף ו-Disruptive Technologies Venture Capital.

מהחברה נמסר כי במהלך השנה האחרונה היא שילשה את הכנסותיה וכי היא מעריכה המשך בצמיחה ב-2018. בין הלקוחות של אנודוט ניתן למנות את ליפט (Lyft), פורסקוור (Foursquare), מיקרוסופט (Microsoft) ו-Waze. ההון שגויס ישמש לפתיחת סניפים בלונדון ובאסיה, להגדלת מצבת כוח האדם של החברה בארצות הברית, להרחבת תחום המכירות והשיווק ולהמשך הפיתוח הטכנולוגי.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה עושה אופטימיזציה של התוכן. היא מאפשרת לעסקים ולחברות לעקוב ולנתח כמויות אדירות של דטה עסקית, ולשפר ביצועים בזמן אמת. אנודוט דורגה כאחת מ-17 החברות המובילות בעולם לניתוח דטה מבוסס למידה ממוחשבת ונכנסה לרביע ה-Cool Vendor in Analytics של גרטנר (Gartner). החברה אף זכתה בפרס על חדשנות דיגיטלית באנליטיקה מחברת המחקר Ventana.

"אנחנו רואים בהשקעה זו הוכחה לקבלת גישה שונה בניתוח מידע עסקי, שהיא מעבר ל-ויזואליזציה המסורתית", ציין דוד דריי, מנכ"ל ומייסד אנודוט. "הצמיחה המהירה שלנו ואימוץ הטכנולוגיה על ידי כמה מהחברות המובילות בעולם מהווה עדות לערך של הגישה החדשה, שמשלבת למידה ממוחשבת כחלק מפתרונות ניתוח הדטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים