מנהלי קרנות: הביטקוין הוא "המסחר הצפוף בעולם", שוב

על פי סקר שנערך לאחרונה בקרב מנהלי קרנות בכירים על ידי BofA-ML, ההימורים על ביטקוין מהווים את המסחר ה"צפוף ביותר" בחודש דצמבר ● הביטקווין החזיק במעמד דומה גם בסקר של חודש ספטמבר

ביטקוין. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

הסקר החודשי של מריל לינץ' מ-Bank of America חושף כי מנהלי כספים ברחבי העולם מוצאים את ההימורים המבוססים על המטבע המבוזר ביטקוין (Bitcoin) כאלו שהם ה"צפופים ביותר" בעולם כיום.

המסחר במטבע מקדים את ההימורים על המניות בצירוף הגבוה המכונה FAANG – ראשי התיבות של שמות חברות הענק פייסבוק (Facebook), אמזון (Amazon), אפל (Apple), נטפליקס (Netflix) וגוגל (Google) שבבעלות אלפבית (Alphabet).

בחודש הזה, יותר משליש ממנהלי הקרנות שנסקרו בחרו בביטקוין כמסחר מהומה והמבוקש ביותר. בארבעת החודשים הראשונים של השנה התמקד המסחר בדולר האמריקני – מה שהיה שאריות של האופוריה ממסע הבחירות לנשיאות של דונלד טראמפ. אחרי כן כיכבו בעיקר רכישות ומסחר במניות ההיי-טק, או מה שמנהלי הקרנות תיארו כהליכה על מדד הנאסד"ק, שהיוותה את המסחר ההומה ביותר ב-6 מתוך 12 חודשי השנה.

אבל לביטקוין יש פריחה פראית ומדהימה כיום, שממנה מתקשה הציבור להתעלם. המטבע אמנם נמצא בירידה מסוימת, ונפל ביממות האחרונות מיותר מ-19,000 דולרים ליחידה אל מתחת ל-16,000 הדולרים. הייתה זו הפעם הראשונה מאז ספטמבר שהמטבע הווירטואלי נמצא בירידה במשך שלושה ימים רצופים. אבל עכשיו נראה שהוא שב ומתאושש, וחזר ל-17.2 אלף דולר נכון לצהרי יום ד' ולנתוני CoinDesk.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים