כל בוקר יעיר עם ציפור שיר – בשם Alexa

לדברי אמזון, היכולת לכוון שעון מעורר עם מוזיקה הייתה אחת התכונות המבוקשות ביותר על ידי בעליהם של מכשירי Alexa

אלקסה. צילום: יח"צ

הקץ לאיחורים, לשינה הארוכה ולחגיגות היקיצה הטבעית. שילוב בין הרמקול החכם ושעון Echo Spot של אמזון (Amazon) יהפוך אותו לשעון מעורר חכם. החברה הוסיפה תכונה חדשה בשם music alarms, שתהפוך את ה-Spot – או כל מכשיר Alexa אחר – לרדיו שעון מסורתי.

לפי החברה, בעלים של מכשירי Alexa יכולים כעת להתעורר לצלילי המוזיקה שהם אוהבים משירותי המוזיקה שלהם, כולל שירותי המוזיקה של אמזון וגם של חברות אחרות, כמו פנדורה (Pandora), ספוטיפיי (Spotify) ועוד.

הפעלת התכונה מתבצעת בדומה להאזנה למוזיקה באמצעות Alexa – לפי שם האמן, השיר, רשימת ההשמעה או אפילו מילות השיר במקרה ששמו אינו זכור, למשל: Wake me up at … with pop music וכד', ואף אין צורך לכוון מדי יום את השעון – ניתן להורות ל-Alexa לבצע את הפקודה ולהוסיף every day.

התכונה החדשה תפעל על כל מכשיר שתומך ב-Alexa ולא רק ברמקולי Echo של אמזון, לבד מ-Fire TV.

לדברי הענקית, היכולת לכוון שעון מעורר עם מוזיקה הייתה אחת התכונות המבוקשות ביותר על ידי בעליהם של מכשירי Alexa.

עונת הקניות המצויה כעת בעיצומה, אחרי בלק פריידי (Black Friday) וחג ההודיה וסייבר מנדיי (Cyber Monday), ולפני ראש השנה האזרחית, דוחפת את אמזון להציע את קו מכשירי ה-Echo שלה בהנחות גדולות, כשכל מכשירי ה-"לוויין" לרמקול – ה-Echo Show, ה-Echo Plus ,new Echo, וה-Echo Dot – הופכים להיות אופציות רכישה נוספות כמתנות לבעלי הרמקול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים