מיקרוסופט שכרה 3,000 מ"ר במיינדספייס הרצליה

החלל ישמש 220 מעובדי מרכז המו"פ של הענקית בעיר ● בעקבות העסקה הודיעה מיינדספייס על הרחבת המתחם ל-6,000 מ"ר

המתחם החדש של מיקרוסופט בהרצליה. צילום: יח"צ

הקמפוס החדש של מיקרוסופט (Microsoft) בהרצליה אמור להיפתח ב-2020. אלא שגם לפני כן יש לחברה צרכי התרחבות בישראל, ולכן היא שכרה באחרונה 3,000 מ"ר של משרדים במתחם העבודה המשותף החדש של מיינדספייס (MindSpace) בהרצליה. עקב כך הודיעה מיינדספייס על הכפלת גודל המתחם שלה בעיר מ-3,000 מ"ר ל-6,000 מ"ר.

השטח שהושכר למיקרוסופט מתפרש על שתי קומות משרדים במתחם. מרכז הפיתוח של החברה בהרצליה מעסיק כ-1,000 עובדים, ש-220 מהם צפויים לעבור למשכן החדש.

המתחם החדש של מיינדספייס יאכלס כ-950 איש, ובכלל זה עובדי מיקרוסופט, צוותי חדשנות של חברות גדולות, סטארט-אפים, משקיעים ועסקים קטנים ובינוניים מתעשיות מגוונות. החברה תשיק את הקומה השלישית במתחם באפריל הקרוב.

העסקה הגדולה ביותר למיינדספייס מאז הקמתה

העסקה עם מיקרוסופט היא הגדולה ביותר שחתמה מיינדספייס מאז הקמתה ב-2014. החברה, שהוקמה על ידי דן זכאי (המשמש כמנכ"ל החברה) ויותם אלרואי, מפעילה 16 מתחמי עבודה בערים תל אביב, הרצליה פיתוח, לונדון, ורשה, ברלין, מינכן והמבורג. בנוסף, היא צפויה בקרוב להודיע על התרחבות לשוק האמריקני.

״שוק מתחמי העבודה המשותפים עובר שינוי עמוק ברחבי העולם. מה שהתחיל כפתרון נוח ליזמים צעירים שמאסו בעבודה מהבית או מבית הקפה, הפך בשנים האחרונות למודל שמתאים גם לחברות ענק ולתאגידים בינלאומיים שמחפשים לחשוב ולעבוד 'מחוץ לקופסה'. יותר ויותר חברות בוחרות להעביר את צוותי החדשנות שלהן למתחמי עבודה משותפים", אמר זכאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים