Nvidia ו-GE ישבצו רכיבי AI בחצי מיליון מכונות הדמיה רפואית בעולם

המטרה של שיתוף הפעולה היא לשפר את ניצול המידע הנאסף מהצילומים במכונות ההדמיה, לשפר את האנליזות ובסופו של דבר להוביל לזירוז תהליכי קבלת ההחלטות

להציל חיים במהירות האפשרית. אילוסטרציה: lenm/BigStock

Nvidia ו-GE Healthcare הודיעו על שיתוף פעולה שמטרתו לשבץ רכיבי בינה מלאכותית (AI) ביותר מחצי מליון מכשירי הדמיה של החברה הפרוסים בבתי חולים ומתקני רפואה אחרים בכל העולם. המטרה של שיתוף הפעולה היא לשפר את ניצול המידע הנאסף מהצילומים במכונות ההדמיה, לשפר את האנליזות ובסופו של דבר להוביל לזירוז תהליכי קבלת ההחלטות.

לפי GE, נכון להיום נאספים בכל בית חולים ממוצע בעולם כ-50 פטה-בייט של מידע במהלך שנת פעילות מצילומים רפואיים, חיישנים ועוד. עם זאת, נכון להיום, לטענתה, פחות מ-3% מהמידע הנצבר הזה מנותח, מתויג והופך למידע שמוביל לפעולה.

פלטפורמת הבינה המלאכותית של Nvidia, המבוססת על ליבות השבבים הגרפיים שלה, היא זו שאמורה להוביל לשילוב של פתרונות לימוד שיוכלו לעזור לרופאים לבצע הערכות רפואיות מהר ומדויק יותר, וגם באופן מיודע יותר.

לספק את מכשירי העתיד

מדובר למעשה בסוג של הסבה של פלטפורמת ה-Drive-PX של יצרנית השבבים, שהמוצרים שלה משמשים כיום את תעשיית הרכב לצרכי נהיגה חכמה ולפיתוח מכוניות אוטונומיות.

"הרפואה מתקדמת בקצב מדהים, והטכנולוגיות ששינו את התעשייה הזו צריכות לשקף את הקצב הזה. שיתוף הפעולה עם Nvidia מאפשר ל-GE Healthcare לספק את מכשירי העתיד – מכונות אינטליגנטיות שיכולות לשפר את המהירות ואת הדיוק של הדיאגנוזות של חולים בכל רחבי העולם", אמר קירן מרפי, מנכ"ל החברה.

החברות הכריזו ביחד גם על משפחה חדשה של מוצרי הדמיה בשם Revolution Frontier CT שמבוססת על טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Nvidia המציעה ביצועים מהירים עד פי שניים לעומת הדור הקודם, במיוחד בעת שיש צורך בפענוח צילומים מורכבים במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים