Eduniversal העניק לפקולטה לניהול באונ' ת"א את הדירוג הגבוה ביותר

הדירוג העניק לפקולטה ע"ש קולר "חמישה עלים של מצויינות", בדומה לדירוג של בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם - הרווארד, ייל, MIT, קלוג ועוד

הדקאן היוצא. פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה על שם קולר באוניברסיטת תל אביב.

הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב ממשיכה לשמור על מעמדה המוביל יחד עם בתי הספר למנהל עסקים הטובים בעולם, ולקבל שוב את הדירוג הגבוה ביותר – "חמישה עלים של מצוינות", בדירוג השנתי של Eduniversal לשנת 2017 , באזור אירו-אסיה. הדירוג הוכרז בטקס חגיגי, שנערך השבוע בכנס בינלאומי של אדיוניברסל.

דירוג Eduniversal מבוסס  על סקר שמקיף 1,000 בתי ספר למינהל עסקים ב-154 מדינות.
הדירוג כולל שיפוט של ועדה אקדמית בינלאומית וחוות הדעת של 1,000 הדיקאנים של בתי הספר למנהל עסקים.

הפקולטה לניהול הינה היחידה בישראל, הממשיכה לקבל את ההכרה הבינלאומית הגבוהה ביותר בדירוג, בדגש על איכות ההוראה והמחקר והיותה פקולטה אוניברסלית ועם השפעה גלובלית חזקה.

הדירוג ממצב את הפקולטה לניהול במקום  מוביל  באזור אירו-אסיה, ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם  ובכללם הרווארד (Harvard), ייל (Yale), MIT, קלוג (Kellogg), לונדון ביזנס סקול (London Business School), אינסיאד (INSEAD) ועוד.

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, "הדירוג הוא ביטוי נוסף להכרה במוניטין הבינלאומי, המציב את הפקולטה בשורה אחת עם צמרת בתי הספר לניהול בעולם. אנו שמים דגש על  מצוינות אקדמית בתחומי המחקר וההוראה בראייה גלובלית של העולם העסקי. זוהי התפיסה המובילה את הפקולטה והיא המפתח להצלחה בלימודים ובעשייה הניהולית. אנו מקנים לסטודנטים שלנו את מיטב התובנות וארגז הכלים, הנדרשים לניהול בזירה הבינלאומית הדינמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים