פאלו אלטו: עליות בולטות בהכנסות – ובהפסד הנקי

החברה הציגה ברבעון הראשון של שנתה הכספית זינוק של 27% בהכנסות, אבל גם עלייה של 12% בהפסד הנקי

מארק מקלפלין, נשיא, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו. צילום: יח"צ

פאלו אלטו (Palo Alto) סיימה את הרבעון הראשון של שנתה הכספית עם עלייה בולטת בהכנסות, אך גם בהפסד הנקי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה אמש (ג').

מהדו"חות עולה כי ההוצאות של פאלו אלטו זינקו ברבעון ב-112.7 מיליון דולר, שהם 25.21%, ל-559.8 מיליון, וההכנסות גדלו פחות (מספרית) – ב-107.4 מיליון דולר, או 26.98% – ל-505.5 מיליון. חלוקת ההכנסות מראה שמכירות המוצרים עלו ב-13.85% ל-186.5 מיליון דולר ומכירות השירותים – ב-36.15% ל-319 מיליון. ההפסד הנקי של החברה עמד על 64 מיליון דולר, שמשקפים עלייה של 12.48%, וההפסד למנייה – ב-11.11% ל-70 סנט.

עוד מעלים הנתונים כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-39.72% ל-141.4 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-22.63% ל-364.1 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 72.03%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות האמירו ב-20.96% ל-418.4 מיליון דולר וההפסד גדל ב-10.82% ל-54.3 מיליון.

מארק מקלאפלין, נשיא, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "ההכנסות הרבעוניות גדלו לשיא חדש. הגדלנו במהלך הרבעון את מספר הלקוחות ב-2,500 ובסופו הוא הגיע ל-45 אלף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים