Cal פיתחה מערכת שלומדת את התנהגות הקונים אונליין

המערכת יודעת מה הקונים רוצים ומה ההעדפות שלהם, ועל בסיס זה מספקת להם הצעות רלוונטיות ● Cal אף השיקה אתר חדש שמאפשר לבצע קניות באתרים פופולריים ולקבל כסף בחזרה

ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של Cal. צילום: סיון פרג'

חברת כרטיסי האשראי Cal סיימה באחרונה להטמיע מערכת חכמה שפותחה בחברה, שלומדת את התנהגות הצרכנים והעדפות המשתמשים ומציגה בפניהם אונליין את ההצעות שתואמות את הפרופיל הצרכני שלהם. המערכת מבוססת על טכנולוגיה שנקראת SISN, שפותחה במשותף על ידי Cal וחברת תוכנה ישראלית שמבקשת לא להיחשף.

הטכנולוגיה מופעלת באתר הקניות החדש ש-Cal מעלה לאוויר בימים אלה, שנועד לאפשר ללקוחות החברה לבצע קניות באתרי האינטרנט הפופולריים – eBay, אמזון (Amazon), עלי אקספרס (Ali express) וכדומה – ולקבל החזר כספי מיידי (Cash back) על כל קנייה שיבצעו בסכום של יותר מ-50 שקלים, באמצעות אחד מכרטיסי האשראי ש-Cal משווקת.

לדברי ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של Cal, האתר החדש נועד בעיקר לחזק את המותג של החברה ולאפשר ללקוחות לבצע קניות באתרים, כאשר לזה מתווספת הטבת ה-Cash Back. הטבה זו באה בנוסף לכל הנחה שניתנת לגולשים וקונים דרך אתרי קניות או חברות שמציעות קניות ושירותים.

"מחקרים עדכניים מלמדים ש-95% מהישראלים מבצעים לפחות פעם אחת בשנה קניות ברשת", אמרה נטיב. "מאחר שלקוחותינו נמצאים שם, החלטנו שאנחנו רוצים לעלות על הגל הזה ולאפשר להם לבצע את הקנייה בצורה נוחה ובטוחה יותר, דרך אתר שהם מכירים, ולקבל החזר כספי". היא ציינה כי גובה ההנחה, סוגי המוצרים ושמות האתרים משתנים, והדבר מוסבר באופן מפורט באתר החברה. לדבריה, ההנחה אף יכולה להגיע לסכומים משמעותיים, עד כדי הכפלת הגובה שלה מזו שניתנת על ידי הספק באתר הקניות.

נטיב אמרה שהמערכת כוללת רכיבים שיודעים לזהות את פרופיל הלקוח מיד אחרי הצטרפותו. "על בסיס המידע שהמערכת מספקת לנו בזמן אמת, אנחנו יכולים להציע ללקוח הצעות שרלבנטיות לו מתוך האתרים השונים שהוא גולש בהם, ובכך לחסוך ממנו מידע מיותר, שלא מתאים לגילו או לאופיו", ציינה.

הפרויקט של Cal ילווה בקמפיין שיושק בקרוב, לקראת חודש הקניות אונליין העולמי. דורון ספיר, מנכ"ל החברה, אמר כי "האתר החדש מהווה חלק משמעותי בהטמעת החדשנות הדיגיטלית בחברה וישלב הנגשה מקסימלית ללקוחות לצד הטבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים