"המידע – קריטי בהתנהלות ארגונים; האתגר הוא לדעת לשלוט עליו"

"האתגר של המנמ''רים ומנהלי התשתיות הוא לדעת לשלוט על המידע, לנהל אותו, לאחזרו ולשלוח אותו מכל מקום לכל מקום", אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"המידע הפך לרכיב קריטי בהתנהלות של ארגונים. עליהם לדעת להתממשק עם מערכות המטפלות בו בכל מקום, כי הוא לא יושב במקום אחד – אלא נצבר ונאגר בדטה סנטר, בעננים ואצל ספקיות שירותי ה-IT. האתגר של המנמ"רים ומנהלי התשתיות הוא לדעת לשלוט על המידע הזה, לנהל אותו, לאחזרו ולשלוח אותו מכל מקום לכל מקום, על גבי אוטוסטרדה שמאפשרת לשנע את המידע לפי הצורך", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס דיבר בפתח כנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של ענקית האחסון. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך באולם רדינג 3 בנמל תל אביב, ובו הושקה בישראל מערכת ה-HCI החדשה של החברה.

לדברי פרייס, "ביום ה' האחרון, מניית נט-אפ זינקה ב-16% בעקבות פרסום הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני. עלייה שכזו מצביעה על אמון הלקוחות, אמון האנליסטים, שרואים את הפיתוחים העתידיים של החברה – וגם אמון של המשקיעים. ברבעון האמור, נט-אפ צמחה ב-6%. זה הרבה בשוק שנמצא במגמת ירידה. אנחנו מגדילים את נתח השוק שלנו מול מתחרינו – HPE, יבמ (IBM), היטאצ'י (Hitachi) ו-EMC".

הוא ציין כי "אנחנו משקיעים משאבי פיתוח רבים לטובת טכנולוגיות עתידיות, שיניבו לנו את המשך הצמיחה: אחסון מוגדר תוכנה, פלאש (Flash), הדור הבא של הדטה סנטרים ועולם רב ענני".

גיא רחמים, מנהל הטכנולוגיות הראשי של נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא רחמים, מנהל הטכנולוגיות הראשי של נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"בישראל", סיים פרייס, "אנחנו מובילים זה ארבעה רבעונים ברציפות את השוק. הגידול שלנו בשוק המקומי גבוה יותר מזה של החברה העולמית. אנחנו נכנסים לעולמות חדשים, דוגמת תשתיות המשולבות באופן עמוק. מערכת ה-HCI שאנחנו משיקים תסייע להמשך המומנטום".

"ארגונים יצליחו בזכות הנתונים"

גיא רחמים, מנהל הטכנולוגיות הראשי של נט-אפ ישראל, הציג את המערכת ואמר כי "המשמעות של שילוב התשתיות יחד עם חזון מארג הנתונים שלנו באה לידי ביטוי באפשרות לבסס עומסי עבודה עם מוצרי SolidFire, שהחברה רכשה בעבר. אנחנו מספקים לארגונים מכל הגדלים את היכולת לאחד בקלות את עומסי העבודה ולהתרחב בדרכים שלא ידרשו הגדלת משאבים, וכן את הביצועים הדרושים ליישומים של הדור הבא".

עמיר שינגרוס, מהנדס פתרונות בכיר בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

עמיר שינגרוס, מהנדס פתרונות בכיר בנט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

לדברי רחמים, "ארגונים יצליחו בזכות הנתונים, עם היכולת לנצל את הטכנולוגיות הדיגיטליות כדי להשפיע על שווקים חדשים, הסביבה של הארגון והחדשנות העסקית".

עמיר שינגרוס, מהנדס פתרונות בכיר בנט-אפ ישראל, הציג את ההיבטים הטכנולוגיים של המערכת ואמר ש-"נדרש להתבונן על הדטה סנטר כעל מודל תפעולי, המספק שירותים – ולא ברזלים".

הוא ציין שה-HCI החדש "מהווה מרכיב נוסף בחזון מארג הנתונים של נט-אפ. המערכת מספקת פתרון של איחוד נתונים עם יכולת הרחבה: ארגונים יכולים להשתחרר ממגבלות הדור הראשון של HCI ולהפעיל יישומים רבים, תוך הבטחת הביצועים והיתרונות של הגמישות, המיכון ויכולת ההרחבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים