סינופסיס רוכשת את Black Duck Software תמורת 565 מיליון דולר

ספקית ה-EDA וה-IP סינופסיס שפועלת גם בישראל תרכוש את ספקית הטכנולוגיה ממסצ'וסטס שמתמחה באבטחת וניהול תוכנות קוד פתוח

החברות סינופסיס (Synopsys) ו-Black Duck Software, חתמו על הסכם מחייב לפיו תרכוש סינופסיס את החברה הפרטית Black Duck, המתמחה בפתרונות אוטומטיים לאבטחה ולניהול של תוכנה בקוד פתוח. העסקה תאפשר את הוספת פתרון ה-Software Composition Analysis שעשוי לקדם את מאמצי סינופסיס בשוק אבטחת התוכנה, בזכות הרחבת ההיצע של מוצריה ויכולתה להגיע ללקוחות בתחום.

על פי ההסכם, תשלם סינופסיס בעבור הרכישה 565 מיליון דולר, או סכום נטו של 548 מיליון דולר לאחר ניכוי מזומנים שנרכשו. בנוסף לכך, סינופסיס תיקח על עצמה חבות בגין אופציות של עובדי Black Duck שלא מומשו. העסקה תמומן על ידי סינופסיס באמצעות מזומנים מארצות הברית והיא כפופה לבדיקה הרגולטורית Hart Scott Rodino ולתנאי סגירת עסקאות מקובלים אחרים. הרכישה צפויה להיות מושלמת בדצמבר 2017.

סינופסיס – חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם, אשר פועלת גם בישראל – היא שותפת פתרונות Silicon to Software בעבור חברות חדשניות, אשר מפתחות את הדור הבא של מוצרי האלקטרוניקה ויישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה עולמית ב-EDA (ר"ת Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמי-קונדקטורים, והיא גם מחזקת את הובלתה בתחום איכות ואבטחת תוכנה.

מענה לאתגרים בשימוש בקוד פתוח

"החזון שלנו הוא לספק פלטפורמה מקיפה שמאחדת את פתרונות התוכנה הטובים מסוגם בתחומי האבטחה והאיכות", אמר מנהל תחום פתרונות ארגוניים בסינופסיס, הישראלי עופר מאור. "תהליכי פיתוח ממשיכים לצמוח ולהיות מואצים, והצירוף של Black Duck יחזק את יכולתנו לקדם אבטחה ובדיקות איכות לאורך תהליך פיתוח התוכנה, תוך צמצום הסיכון של לקוחותינו. אנו מצפים לעבוד עם הצוות המנוסה של Black Duck בדחיפת הפתרון המשולב שלנו לרמת הערך הבאה עבור לקוחותינו".

עופר מאור, סינופסיס. צילום: יח"צ

עופר מאור, סינופסיס. צילום: יח"צ

תהליך הפיתוח של תוכנות עובר שינוי גורף ומהיר, שכולל שימוש גובר בתוכנת קוד פתוח (OSS), ושמהווה 60% או יותר מהקוד ביישומים של היום. השימוש בקוד פתוח אמנם מצמצם את עלויות הפיתוח ומזרז את זמן ההגעה לשוק, אך הוא מלווה באתגרים משמעותיים בנוגע לאבטחת התוכנה ולציות לרישיונות תוכנה, מכיוון שלרוב הארגונים אין שקיפות ביחס לתוכנת הקוד הפתוח בה נעשה שימוש.

המוצרים של Black Duck משמשים ארגונים ברחבי העולם בכדי לבצע אוטומציה לתהליכים של אבטחה וניהול של תוכנות קוד פתוח, תוך סילוק הכאב הקשור בנקודות תורפה באבטחה, בציות לרישיונות תוכנה ובסיכון תפעולי. המטה של Black Duck נמצא בברלינגטון, מסצ'וסטס, והיא מפעילה משרדים בסן חוזה, קליפורניה, לונדון, פרנקפורט, הונג קונג, טוקיו, סיאול ובייג'ין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים