"לארגונים דרושה גישה הוליסטית אשר שמה את הדטה במרכז"

"לקוחות ארגוניים זקוקים לגמישות כדי להבטיח זמינות גבוהה וסיכון מופחת בכל תשתית הנתונים שלהם, ולכן זו הסיבה שיש לתמוך באפשרויות אחסון ענן כה רבות", כך אמר אל בונטה, COO בקומוולט

09/11/2017 14:17
אל בונטה, COO בקומוולט. צילום: רן מירון

ביום השלישי של כנס GO 2017 של קומוולט (Commvault), שמתקיים השבוע בוושינגטון הבירה, תיאר אל בונטה, COO בקומוולט, את הדרך בה החברה מאמינה שיש להגן, לנהל ולעשות שימוש בנתונים.

"כחלופה לגישה המסורתית, אנו מציעים גישה הוליסטית אשר שמה את הדטה במרכז, ולא את התשתית".

בונטה הסביר למשתתפי הכנס כיצד גישה ממוקדת דטה היא דרך נכונה יותר לפיתוח תוכנית "יוצאת דופן בהישגיה", כדבריו, ביחס להגנה, ניהול, ושימוש יעיל בנתונים.

"ארגונים נדרשים כיום לתוכנית לניהול סביבות מורכבות שכוללות מערכות באתר החברה, בענן, בנקודות הקצה, במובייל, ביישומים כשירות, בשירותים המנוהלים, כמו גם במגוון הרחב של יישומים ותשתיות נוספים".

הדרך של ה-IT המסורתי לעשות זאת, אמר, "רק מוסיפה למורכבות כיוון שהאפשרות הנפוצה היא בדרך כלל לרכוש מגוון כלים עבור כל צורך, כל אחד עם האינדקס, מדיניות וממשק משתמש הייחודי שלו; התוצאות הן – עלויות גבוהות וחשיפה לסיכונים ומניעת יכולת ההתפתחות בכיוון הכלכלה הדיגיטלית".

לדבריו, "החלופה לכך היא גישה אחודה והוליסטית שממוקדת בדטה, כזו שמאפשרת לארגונים הן לנהל את כל המורכבות ובה בעת, להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית. גישה שכזו, יכולה להביא לניהול מוצלח יותר של עומסי עבודה שהולכים וגואים כתוצאה משימוש בדוא"ל, יישומים, אינטרנט של הדברים, תצלומים רפואיים, ואנליטיקה".

"יכולות האינדוקס, הגמישות, הזריזות, השירות העצמי, והניידות מאפשרים לקדם אוטומציה ויכולת שימוש פשוטה שנדרשים כדי למנוע מארגונים להאט או חלילה לזחול בסביבה כה מורכבת. הגישה מאפשרת אף  קונסולידציה של הגנה עבור כל סוגי הנתונים – קבצים, vm, מסמכים, דוא"ל, מדיה עשירה, נתוני מערכת, כאשר הכל מנוהל על פלטפורמה יחידה".

בונטה הסביר כי "היא תומכת בפרטיות הנתונים הנדרשת לפי GDPR, כמו הזכות להישכח, מאפשרת התאוששות מהירה מהתקפות סייבר אגרסיביות, ומעצימה את הארגונים בהטמעתם אסטרטגיית ענן נבחרת כלשהי שמתאימה עבורם – בין אם היא ציבורית, פרטית או היברידית".

הדרך המסורתית, אמר, "בה ניהלו ארגונים את הנתונים, הביאה לסיכונים גבוהים מידי, ויכולות שאינן מאפשרות לארגונים לחתור לקראת טרנספורמציה דיגיטלית".

לדבריו, "החלופה הטובה יותר דורשת בחינה מחדש כיצד ניגש ארגון למורכבות, ואימוץ גישה אחודה הוליסטית ממוקדת דטה אשר תוביל לפשטות רבת העוצמה, אשר דרושה כדי להטמיע תוכנית פרקטית שתאפשר ניהול של סביבות הדטה המורכבות של היום".

כמו כן, הכריז בנטה על שותפות אסטרטגית עם Google Cloud, ועל תמיכה מורחבת באסטרטגיות מרובות ענן של לקוחותיה. לדבריו, השותפות עם גוגל (Google) מאפשרת לארגונים למנף את טווח השירותים על גבי פלטפורמת הענן המובילה.

אדם מאסי, מנהל שותפויות טכנולוגיות אסטרטגיות ב-Google Cloud. צילום: רן מירון

אדם מאסי, מנהל שותפויות טכנולוגיות אסטרטגיות ב-Google Cloud. צילום: רן מירון

אדם מאסי, מנהל שותפויות טכנולוגיות אסטרטגיות ב-Google Cloud, שהוזמן לבמה, הסביר כיצד מערכת יחסים חדשה זו עונה על הצורך הגובר בהגנת נתונים עבור ריבוי עננים שצומחים במהירות, סביבות IT היברידיות, שדורשות גמישות, אבטחה, זמינות נתונים גבוהה, וזריזות עסקית.

"השותפות שמוכרזת היום מציעה הזדמנויות חדשות עבור ארגונים צומחים במהירות – לחדש באופן קל יותר, להשיג אבטחה גבוהה יותר, לאחסן ולעשות שימוש יעיל יותר של הדטה בענן", אמר.

על ידי תמיכה בכל ארבעת רמות פלטפורמת האחסון של מאגרי תוכן ב-Google Cloud ו-Coldline, Nearline, Regional ו-Multi-Regional – הלקוחות יכולים לדבריו, למטב את השקעות הענן שלהם, על ידי כך שמתאפשר להם להשיג איזון טוב בין גישה ועלות של אחסון נתונים.

סקר בנושא אבטחה בענן – שהוזמן על ידי גוגל ונערך על ידי חברת המחקר MIT Sloan – מצא כי 75% ממנהלי ה-IT ובכירים בארגון דיווחו כי אחסון הנתונים הוא עומס העבודה העיקרי שלהם בענן. ממצאים אלה מדגישים, לדברי מאסי את החשיבות של אימוץ ענן עבור מודרניזציה של תהליכי IT, שיפור היעילות התפעולית והגברת זריזות העסק.

סקר נוסף שערכה קומוולט בשותפות עם חברת המחקר CITO, בקרב בכירים בתחום הענן, הראה ש-56% מהארגונים דיווחו כי הם ארגוני ענן בלבד או מתכננים להעביר 100% מעומס העבודה שלהם לענן.

"לקוחות הארגון שלנו מחפשים תמיכה באסטרטגיות המיגרציה שלהם לפלטפורמת הענן של גוגל, אמר מאסי. "קומוולט יכולה לסייע ללקוחות שלנו להאיץ את המיגרציה שלהם, כך שהעברת נתונים אל פלטפורמת הענן של גוגל תתבצע באופן מהיר וקל".

לסיכום אמר בונטה, "לקוחות ארגוניים זקוקים לגמישות כדי להבטיח זמינות גבוהה וסיכון מופחת בכל תשתית הנתונים שלהם, ולכן זו הסיבה שאנו תומכים באפשרויות אחסון ענן כה רבות".

"הנתונים שבידינו לגבי שימוש בענן, כמו גם סקרים אחרונים שבוצעו ומצביעים על כך שהצורך בפלטפורמת הענן של גוגל גובר, כיוון שהיא מאפשרת ביצועים גבוהים גמישות ומהימנות, וקומוולט מאפשרת עתה לנצל באופן טוב יותר יכולות אלו של פלטפורמת הענן המובילה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים