Fujitsu Forum 2017: חדשנות המתמקדת באדם

Fujitsu Forum 2017 מתמקד השנה באדם: יצירה דיגיטלית משותפת ● הוא משלב טכנולוגיות של החברה עם מומחיות וידע ייחודיים של הלקוחות, על מנת ליצור פתרונות חדשים לאתגרים עסקיים

09/11/2017 12:58
טצויה טנאקה, נשיא פוג'יטסו העולמית. צילום: פלי הנמר

תחת הכותרת "חדשנות המתמקדת באדם: יצירה דיגיטלית משותפת" נפתח השבוע Fujitsu Forum 2017 במינכן בהשתתפות שיא של יותר מ-12 אלף מבקרים, במוטו כיצד היצירה הדיגיטלית המשותפת (Digital Co-Creation) מניעה את הטרנספורמציה העסקית, בכך שהיא משלבת את המומחיות העסקית של הלקוחות בטכנולוגיה חדשנית על מנת ליצור ערך.

בכנס יש נציגות מכובדת מישראל, בהשתתפות מעל 20 לקוחות, שותפים עסקיים ויועצים המובלים על ידי רענן ביבר ,מנכ"ל פוג'יטסו (Fujitsu) בישראל ומי שהקים אותו לפני שנה.

רענן ביבר מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניף את מחשב פוג'יסטו הקל בעולם - 900 גרם בלבד. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, מניף את מחשב פוג'יסטו הקל בעולם – 900 גרם בלבד. צילום: פלי הנמר

טצויה טנאקה, נשיא פוג'יטסו העולמית אמר במליאת הפתיחה כי "החברה משלבת טכנולוגיות חדשניות ומומחיות בידע הייחודי של לקוחותיה, כדי ליצור פתרונות חדשים לאתגרים העסקיים שעמם הם מתמודדים".

"גישת היצירה המשותפת תהפוך בהדרגה לנורמה העסקית בחברה הדיגיטלית משום שהטכנולוגיה משפרת את היכולות האנושיות, מאפשרת חדשנות ופרודוקטיביות מוגדלת. כיום, כל עסק הוא עסק טכנולוגי עם מרכיבים דיגיטליים המוטמעים בכל תהליכי הליבה. הטרנספורמציה הדיגיטלית מעצבת עתיד משגשג, בטוח יותר ובר קיימא. פוג'יטסו מחויבת ליצור ערך חדש יחד עם לקוחותיה ושותפיה באקו-סיסטם".

Fujitsu Forum 2017. הפורום השנתי של החברה. צילום: פלי הנמר

Fujitsu Forum 2017. הפורום השנתי של החברה. צילום: פלי הנמר

בשנה האחרונה השיגה פוג'יטסו התקדמות משמעותית בארבעה נדבכים עסקיים אסטרטגיים: הענן, האינטרנט של הדברים ובינה מלאכותית, כאשר הנדבך הרביעי אבטחה, משותף לכולם. הפורום של פוג'יטסו מציג ומדגיש את ההתפתחויות החדשות בארבעה התחומים העסקיים המרכזיים האלה.

הענן

ההזדמנות החשובה שמציע הענן היא מחשוב היברידי (Hybrid IT). מאחר ועל פי התחזיות יקבלו יותר ממחצית הארגונים הגדולים בשנתיים הקרובות את שירותי טכנולוגיית המידע שלהם מהענן, הוסיפה החברה אזורים חדשים לשירותי הענן שלה בבריטניה, פינלנד, גרמניה, ספרד וצפון אמריקה.

חדשנות מבוססת בני-אנוש במרכז העשייה הדיגיטלית המשותפת לפוג'יטסו וללקוחותיה. צילום: פלי הנמר

חדשנות מבוססת בני-אנוש במרכז העשייה הדיגיטלית המשותפת לפוג'יטסו וללקוחותיה. צילום: פלי הנמר

החברה גם מספקת יכולת אחסון פרטית וייעודית חדשה, המאפשרת שמירת נתונים לסביבות ציבוריות ופרטיות וירטואליות. זהו צעד משמעותי לקראת ציות לדרישות רגולטוריות, לרבות הדירקטיבה הכללית של האיחוד האירופי להגנת נתונים (GDPR).

האינטרנט של הדברים

האינטרנט של הדברים היא אחת הטכנולוגיות המניעות את הענן ובתחום זה מספקת פוג'יטסו רמות חדשות של בינה בקצה הרשת, קרוב לחיישנים עצמם.

על מנת לאפשר לעסקים לתפוס את ההזדמנות הזו בקלות, החברה משיקה היום מותג חדש הקרוי Fujitsu INTELLIEDGE שיספק בינה חיונית בקצה הרשת.

פתרון זה מסוגל לקבל החלטות חכמות בזמן אמת בקצה הרשת על סמך לקחים מהענן, ולהשתמש בבינה מלאכותית כדי לאסוף, לעבד ולהפיק מידע מנתוני חיישנים ולחבר את כל סוגי המידע הדיגיטלי הנובע מהייצור, משלב התכנון דרך הייצור עד לתחזוקה.

בינה מלאכותית

בינה מלאכותית היא טכנולוגיה הצועדת יד ביד עם האינטרנט של הדברים וממשיכה לפרוץ דרכים חדשות לפירוש המידע שמחוללים עסקים. פוג'יטסו רואה פוטנציאל עסקי עצום בבינה מלאכותית ומתמקדת בסיוע ללקוחותיה לנצל הזדמנויות אלו.

הגנת מידע ואסדרה עוטפים כל תחום פעילות. צילום: פלי הנמר

הגנת מידע ואסדרה עוטפים כל תחום פעילות. צילום: פלי הנמר

כדי למנף את הערך של הבינה המלאכותית, החברה שיתפה פעולה עם יצרנית טורבינות הרוח Siemens Gamesa בהטמעת מערכת בקרת איכות.

במקרה זה, הבינה המלאכותית לא רק קיצרה את משך הזמן הנדרש לבדיקות איכות, אלא גם איתרה פגמים קטנים שעין אדם לא הייתה יכולה לגלות באופן אחר.

בעבר נדרש כיום תמים לבדוק את פני השטח של להב הטורבינה באופן ידני. כעת, החברה משלימה את הבדיקה ב-90 דקות בלבד, ומשמעות הדבר שהמהנדסים יכולים להתפנות ממשימות מונוטוניות אך נחוצות לתחומים חשובים למערכות.

בהתחשב בכך שמדי שנה מיוצרים 5,000 להבי טורבינות, החיסכון של החברה הוא כ-30 אלף שעות אדם – חיסכון עצום בעלויות.

אבטחה

יכולתם של ארגונים לפעול בעולם דיגיטלי תלויה במידה רבה באבטחת סייבר אפקטיבית שהינה קריטית לאבטחת האספקה של שירותים דיגיטליים ללקוחות ולהגנת המותג, ההכנסות ואמון הלקוחות.

על מנת להיות בעמדה הטובה ביותר כדי לתמוך בלקוחותיה, החברה הקימה ארגון גלובלי לאבטחת סייבר וממשיכה לפתח שירותי אבטחת סייבר לרבות שירותים מתקדמים כגון Cyber Threat Intelligence  ו-Cyber Threat Analytics אשר יחד עם הבינה המלאכותית והמיכון מאפשרים להתגונן ולהגיב לתקריות אבטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים