יוטיוב עושה כבוד לכוכבי הרשת

16 יוצרים, אמנים וכוכבי רשת שהגיעו ל-100 אלף מנויים השנה, קיבלו את כפתור הכסף של יוטיוב לשנת 2017

תקלה לילית. יוטיוב

טקס הכפתורים של יוטיוב (YouTube) נערך אמש (ד') בפעם השנייה בישראל: 16 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף של יוטיוב המוענק למי שלערוץ שלו למעלה מ-100 אלף מנויים.

הזוכים של 2017 יצטרפו ל-35 מקבלי הכפתורים שחצו את הרף בשנה שעברה. כיום קיימים בסך הכל למעלה מ-150 ערוצים ישראליים שלהם יותר מ-100 אלף מנויים. מספר  המנויים הכולל לערוצים אלו עומד על יותר מ-36 מיליון.

בין הערוצים המצליחים שקיבלו את הפרס השנה אפשר למצוא מוזיקאים מצליחים לצד כוכבי רשת, ערוצי ילדים ותינוקות לצד ערוצי קומדיה והומור, ביניהם: יובל המבולבל, אליעד נחום (שצירף 40 אלף מנויים בשנה החולפת), ערוץ לולי ומאור אדרי. כוהנת האיפור אשלי וקסמן בקשי זכתה בשנה שעברה בפרס ותקבל כפתור כסף נוסף על הערוץ המשפחתי שלה – BehindtheBakshis.

זוכי כפתורי הכסף 2017 של יוטיוב. צילום: תומר פולטין

זוכי כפתורי הכסף 2017 של יוטיוב. צילום: תומר פולטין

בנוסף פרסמה יוטיוב נתונים מעניינים לגבי הצמיחה של הערוצים שזכו לכפתורי הכסף ב-2016. סטטיק ובן אל תבורי צברו השנה כמעט 300 אלך מנויים חדשים, אייל גולן גדל בשנה החולפת ב-116 אלף מנויים ועדן בן זקן מתקרבת לרבע מיליון מנויים, מתוכם מעל ל-100 אלף הצטרפו בשנה החולפת.

לצד המוזיקאים המוכרים, הרשת הישראלית ממשיכה להצמיח כוכבים שלא מפסיקים לצבור פופולריות כמו לנה ברסקי מערוץ המיניאטורות PipeCleanerCrafts שגדל ב-500% (כחצי מיליון מנויים) והגיע ל-600 אלף מנויים, האנה זיאד ריינולדס מערוץ Hannah Ziad שלערוץ הראשי שלה הצטרפו השנה עוד רבע מיליון מנויים ועומד כרגע על 400 אלף מנויים, וכוכב הנוער גיא פודולוביץ מערוץ GuyTV שהכפיל את מספר המנויים לכ-220 אלף.

אירוע חלוקת הכפתורים נערך השנה כחלק מכנס YouTube Pulse, במסגרתו תינתן הצצה לבכירי תעשיית הפרסום והמדיה אל מאחורי הקלעים של פלטפורמת הווידיאו הפופולרית והטרנדים החדשים.

לרגל האירוע פרסמה ענקית הסרטונים נתונים על הרגלי הצפייה של הישראלים:

● 75% מהצופים בישראל נעזרים ביוטיוב על מנת ללמוד משהו חדש.
● 78% טוענים שביוטיחוב יש תכני בידור שאין בשום מקום אחר.
● בכל הנוגע לסרטוני אוכל – כ-73% מחפשים מתכונים; 72% מחפשים רעיונות למנות חדשות; ו-55% רוצים פשוט לשפר את טכניקת הבישול שלהם.
● 62% מגולשי יוטיוב בישראל צופים בסרטוני יופי כדי ללמוד להתאפר ולהתלבש, כאשר 66% מהם מאמינים להמלצות ולסקירת מוצרים שיש באתר.
● רבע מהגיימרים הישראלים ב-YouTube הם בכלל גיימריות, ו-87% צופים בסרטוני גיימינג כדי ללמוד מהלכים חדשים.

ומה קורה בעולם?

ליוטיוב כמיליארד וחצי משתמשים רשומים מדי חודש בעולם, שצופים במיליארד שעות תוכן מדי יום. יותר מ-400 שעות תוכן עולות כל דקה בפלטפורמה שלה גרסאות מקומיות ב-88 מדינות וב-76 שפות שונות, שמהוות 95% מאוכלוסיית האינטרנט.

60% מהצפיות ביוטיוב מגיעות ממכשירים ניידים, וזמן הצפייה היומי במובייל הוא מעל לשעה בממוצע.

התכנים ביוטיוב מקיפים תחומים רבים. מדי יום ישנן למעלה מ-800 מיליארד שעות צפייה בתכנים הקשורים ללמידה. בשנה שעברה, נצפו במובייל בלבד 40 מיליון שעות סרטוני "unboxing" בתחום הגיימינג, שווה ערך ל-5,000 שנות צפייה רצופה.

צפייה מהנה!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים